Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

nivo sensor koelwater checken voor mij

ericzwiepericzwiep Livin' and Breathin' PPO
edited February 2008 in Citroën/Peugeot
image

Rechts bovenin, witte flacon, daar zit bij mij de nivo sensor van de koelvloeistof in. Deze was stuk en vervangen door eentje van de sloop. Kan iemand bij een bx, c15 of p205 ff checken of je deze kunt doormeten. en of als je hem uit de flacon haalt, wel aangesloten, dan via de interne vlotter het controle lampje kunt laten branden. of ff de contactpunten doormeten met een ohm-meter, ik neem aan dat de vlotter een maak contact veroorzaakt.
kan die van mij niet testen :cry: thanks!

Comments

• soapwatersoapwater Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2008
    C15 had geen KW-reservoir. Dat zat ingebouwd in de radiator en bij mijn weten alleen een temp-sensor.
    Niet dat dit je helpen kan natuurlijk. Wat is het probleem juist??
  • browniebrownie Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2008
    Hier kunnen ze je vast wel helpen:

http://www.pug205.nl/
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2008
    Eric,

Ik weet dat er verschillende versies in zaten, mijn zwager heeft het ding ook kapot gehad.

Je hebt ze sowieso als conductief (met 2 contacten) en een vlotterversie. Deze twee kun je niet uitwisselen, maar schoonmaken van het vlotterpijpje en balletje hielp bij hem wel goed.

Cheers,
    Tim
  • ericzwiepericzwiep Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2008
    probleem opgelost door op de sloop twee anderen te halen. Kunt de sensor wel doormeten met een ohm-meter :-) Vorige van de sloop was dus al kapot bleek.
Sign In or Register to comment.