Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

welke slangen voor PPO?

reinout PPO Newbie
edited February 2008 in Olieen
Filteraars,

Ik heb het idee dat mijn tuinslang aan het oplossen is in de APO, ik gebruik arachideolie. Wie heeft hier ervaring mee, en wat voor soort materiaal kan ik het best gebruiken voor mijn slangen?

Ik heb een keer universele brandstofslang van de Brezan gebruikt, maar dat was helemaal een ramp. Die loste helemaal op, daar kwamen hele plakken rotzooi uit.

Mvg,

Reinout

Comments

• suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2008
    there is only one!

Gates

gr Ton
  • NiekNiek Super Moderator
    edited February 2008
    Reinout,
    voor mijn APO filterinstallatie had ik dus ook tuinslang. Helemaal niet waard. Nu bij het mechanisatiebedrijf helder (doorsichtig) kunsstof slang. Geen problemen meer.
    Niek
  • CarloCarlo Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2008
    Tuinslang enkel geschikt voor water zal oplossen in APO. Ik denk dat de weekmakers oplossen.
    Wat de auto betreft ben ik het met Suzi eens.
  • jumperjumper PPO Burner
    edited February 2008
    Ik gebruik slang die voor vijvers gebruikt worden om mijn PPO/dino af te tappen
  • Lord DrappoLord Drappo Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2008
    Alleen kwalitatieve rubber slangen blijven het hele soepel zacht en tender, alle andere vooral tuinslang en die blauw groene ribbel slangen worden keihard en scheuren spontaan open ....

Der Alte Lord
Sign In or Register to comment.