Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

1 micron filterdoek bestellen, wie doet er mee?

reinout PPO Newbie
edited February 2008 in Olieen
He Filteraars,

Mijn 1 micron filterdoek is op. Heeft er iemand interesse om samen een voorraadje te kopen en daarmee de verzendkosten te drukken?

In het weekend woon ik in Amsterdam, doordeweeks in Assen/Groningen.

Mzl,

Reinout

Comments

• NiekNiek Super Moderator
    edited January 2008
    Reinout,
    afmetingen en prijs ??
    Niek
  • reinout PPO Newbie
    edited February 2008
    Niek,

Filtervlies, 1mue, Rollenbreite 1,20m. 9.49 euro per strekkende meter.

En dan nog verzendkosten en kosten voor betalen naar het buitenland, dit is namelijk van monopoel.de
    Of weet je een goedkoper adres?

Mvg,

Reinout
  • NiekNiek Super Moderator
    edited February 2008
    Reinout,
    Ik koop mijn filterdoeken altijd bij Ronny van de Caddyclan Tuningshop in Ede. Kijk op zijn website: rsperformance.nl
    1 mu filterdoek staat daar niet op, maar hij kan het wel leveren. Kost minder, maar is dan ook maar 1 meter breed.
    Ik ken jouw filteropzet niet, maar ik filterde mijn olie op 1 mu in filterzakken. Heb inmiddels parallel daaraan kaarsfilters geinstalleerd. Zoals Dyssie die ook heeft. Ik moet zeggen, misschien iets duurder, maar wel een stuk makkelijker. Het is een gesloten systeem, dus overlopen of lekken kan eigenlijk niet. Heb er 8 parallel staan en het zaakje loopt zelfs bij temperaturen van 5 graden boven nul. Dus misschien een alternatief voor jou.
    Niek
  • reinout PPO Newbie
    edited February 2008
    Niek,

Klinkt heel goed en mooi, ik heb helaas heel weinig ruimte in mijn balkonkast drie hoog achter. Vandaar dat de in elkaar geschoven gamma bakken het enige zijn dat past. Die breedte klinkt goed, ik heb namelijk maar 80 cm nodig, de rest houd ik als afval over. Ik heb Ronnie een week geleden al een mailtje gestuurd, maar hij staat erom bekend dat hij niet zo snel is in reageren en dingen versturen. Heeft iemand een telefoonnummer van hem? Misschien gaat bellen sneller.

Mvg
    Reinout
Sign In or Register to comment.