Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

NOS Journaal: "Biobrandstoffen niet massaal stimuleren&

CaddyEdCaddyEd Livin' and Breathin' PPO
edited March 2008 in Politiek
Was om 20:00 in het NOS Journaal.
Europa is verkeerd bezig om het gebruik van bio-brandstoffen massaal te stimuleren. De Europese Commissie wil dat er in 2020 10 procent bio-brandstoffen worden gebruikt in het verkeer. Voor het produceren daarvan is een gebied nodig dat 8 keer zo groot is als alle Nederlandse landbouwgrond bij elkaar. Maar er zijn bezwaren. Soms komt nog meer CO2 vrij dan bij olie of steenkool.
Video Klikkerdeklik

Hoe kan het dat APO/GPO niet word genoemd? Dat zou duurzaam moeten zijn, als ik zo dit item volg.

Comments

• edited January 2008
    DELETED
  • CaddyEdCaddyEd Livin' and Breathin' PPO
    edited January 2008
    Volgens dit stuk, zou KZO fout zijn, niet duurzaam en onvoldoende CO2 reductie hebben. Alleen mis ik een echt goede onderbouwing.

Er worden trouwens ook twee dingen door elkaar gehaald. Die hout snippers zijn dan weer bedoeld om stroom op te wekken, volgens het item. En de KZO word gebruikt om op te rijden. Ik wist trouwens niet dat een Smart op KZO kon rijden. Die slurf werd toch echt in dat gat gestoken.
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited January 2008
    CaddyEd said:

Volgens dit stuk, zou KZO fout zijn, niet duurzaam en onvoldoende CO2 reductie hebben. Alleen mis ik een echt goede onderbouwing.

En daar gaat het dus mis, foutive informatie bewust of onbewust. Biodiesel is niet gunstig voor de knip van de oliebaronnen die de macht hebben. APO en andere zaken zijn niet gunstig voor de knip van de staat. Kies jij nu maar of het over foutive informatie bewust of onbewust gaat.

Groeten,

Easy rider.
    edited January 2008
    [quote=easy rider]Kies jij nu maar of het over foutive informatie bewust of onbewust gaat.

Groeten,

Easy rider.

Ik kies voor bewust.
    Het werd trouwens ook door (met onze betaalde belasting centen) de publieke(staats)omroep uitgezonden.
  • edited January 2008
    DELETED
    edited January 2008
    Dat het op grote schaal niet haalbaar is, snap ik ook wel. Maar dat is ook niet haalbaar, met die hout snippers uit dit item van het Journaal.
    Maar dat heeft niks met duurzaamheid te maken.

Het lijkt er alleen op, dat er een onderzoek klakkeloos word overgenomen en word verspreid via de tv, zonder een tegen onderzoek. Zodat er geen objectieve berichtgeving word gebracht.
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited January 2008
    CaddyEd said:

Het lijkt er alleen op, dat er een onderzoek klakkeloos word overgenomen en word verspreid via de tv, zonder een tegen onderzoek. Zodat er geen objectieve berichtgeving word gebracht.

In Nederland??? Nee, jo, hier is alles objectief!!

Tim
    edited January 2008
    Haha!!

Ik heb dicht bij het vuur gezeten, bij een redactie die aan een aantal programma's levert. Dus ik weet ook wel een beetje hoe het in z'n werk gaat.
  • Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited January 2008
    Ik heb ondertussen begrepen dat Natuur en Milieu (daarvan was de directrice in beeld met haar ongefundeerde uitspraak) wel positief staat tegenover het rijden op WVO (APO). Dus er is een beginnetje.
  • Lord DrappoLord Drappo Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2008
    [QUOTE=CaddyEd;29632]Ik kies voor bewust.
    Het werd trouwens ook door (met onze betaalde belasting centen) de publieke(staats)omroep uitgezonden.

Schandalig die mensen die aan het woord zijn mogen meteen ontslagen worden, ik kan het 1000x beter uitleggen. Die millieu muts kan gewoon een nekschotje krijgen. Zo jammer dat ze onbekwame overbetaalde ambtenaren en millieucriminnelen aan het woord laten. Dit land zakt zo langzaam onder het niveau van een bananenrepubliek.
    Het is echt hoog tijd voor wat ongezouten opinies: PJotter u stem is nu echt nodig.

LD

Zometeen ff lekker tanken !!!!
  • HQRacingHQRacing PPO Burner
    edited March 2008
    Gelukkig wordt het allemaal een beetje afgeremd! Als ineens jan en alleman op PPO gaat rijden wordt dat spul weer een stuk duurder. Dus laten we maar lekker ondergronds blijven...
Sign In or Register to comment.