Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Opel Corsa 1.3 CDTI op Kerosine?

Henri PPO Newbie
edited December 2007 in Opel
Hey iedereen,

ik heb een korte vraag. Is het mogelijk om met een Opel Corsa (bouwjaar 2006) 1.3 CDTI op Kerosine te rijden? Ik hoor verschillende zaken dus ben helemaal niet zeker wat ik nu moet geloven?
Kan er mij iemand helpen?

Groetjes

Comments

• suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    edited December 2007
    PPO Experience
    Forum over het gebruik van en ervaringen met pure plantaardige olie als brandstof in dieselmotoren.
  • ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited December 2007
    Een Corsa niet, een Kever echter wel maar dat was zoals Ton aangaf niet op dit forum. Maar die Kever had geen Commonrail motor zoals je ziet. :lol:
    Groet,
    Ingmar
    image
    image
  • EdEd PPO Burner
    edited December 2007
    Stel deze vraag eens bij de medewerkers van vliegbasis Leeuwarden. Meen mij te herinneren dat ze daar hele volksstammen hebben betrapt op het tanken van kerosine voor in hun eigen auto.

Maarja, daar ligt dan ook een giga dikke aanvoerpijp onder de grond (strategisch belang) en tellen deed men de liters blijkbaar niet (burger betaald, dus "who cares".....).

Ed :idea:
This discussion has been closed.