Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

PPO Lobby

Tim Livin' and Breathin' PPO
edited December 2007 in Politiek
Stokers,

Ik probeer het afgelopen jaar via allerlei kanalen accijns vrijstelling te krijgen en grote hoeveelheden KZO te kopen.

Stiekemweg krijg ik het idee dat de "lobby" al aardig op gang komt, dan bedoel ik negatief. De KZO wordt duurder, terwijl er voldoende beschikbaar is. Alle mensen die vrijstelling kunnen geven blijven onduidelijk, volgens mij durven ze niet, bang voor .....!!

Plus dat de leveranciers van PPO al even slecht zijn als de diesel verkopers, grijpen allerlei redenen aan om de olie duurder te maken, omdat de diesel ook duurder wordt.

Ik begin ervan te image

Tim

Comments

• Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited December 2007
    Ik vraag me weleens af waar al die accijnsvrije olie blijft.
  • CarloCarlo Livin' and Breathin' PPO
    edited December 2007
    Tim said:

Plus dat de leveranciers van PPO al even slecht zijn als de diesel verkopers, grijpen allerlei redenen aan om de olie duurder te maken, omdat de diesel ook duurder wordt.

FF concreet Tim, over wie heb je het nu?
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited December 2007
    Carlo,

Hou DELTA OIL eerst maar als voorbeeld. Van 89 cent naar 1,02. Ja, het koolzaad wordt duurder, maar dat persen we volgend jaar pas.

Ook jan zegt het zelf, volgend jaar ben ik genoodzaakt de ppo duurder te maken. De rest doet het nu omdat "de marktprijs" van ruwe koolzaad omhoog gaat.

Tim
  • TjorqueTjorque Livin' and Breathin' PPO
    edited December 2007
    Ja beste vrienden, we weten nu toch al langer dat de wereld in de handen van zakkenvullende kl##tzakken is...?

Deal with is, fight it or die with it....

Een duurder persproduct volgend jaar is een heel goede reden om de prijzen nu al te verhogen... Onder het mom van 'de markt al wat afremmen'...

Boodschap: BUNKEREN...?
    edited December 2007
    :wink:

Tim
    edited December 2007
    Tim je begon met..."Ik probeer het afgelopen jaar via allerlei kanalen accijns vrijstelling te krijgen"...
    Ik zou de hoop nog niet helemaal opgeven. Waarom dat bij een bepaald kanaal niet lukte is me sinds vandaag duidelijk :lol:
    edited December 2007
    Tim, ik kreeg zojuist een telefoontje: het zou gelukt moeten zijn. Sinterklaas schijnt zijn werk te hebben gedaan :lol: :lol:
  • Dappere DouweDappere Douwe PPO Master
    edited December 2007
    Vol verwachting klopt ons hart.........

Douwe.
    edited December 2007
    Ruud,

Ik ben benieuwd wat er morgen in mijn brievenbus ligt :wink:

Zal er een schoen bij zetten :lol:

Tim
    edited December 2007
    Tim,

Of het morgen is weet ik niet. Maar er is mij toegezegd om het in orde te maken voor je. :lol: Je lag eerst op de verkeerde stapel.
  • suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    edited December 2007
    @Ruud, any news?

gr Ton
    edited December 2007
    Not yet, maar m'n vriendin is even naar Bali :lol:
  • PPO Sauger PPO Newbie
    edited December 2007
    [quote=Ruud S]Not yet, maar m'n vriendin is even naar Bali :lol:Carla?
    edited December 2007
    Off topic: Je leest je pb'tjes toch wel Sauger? Carla kan wel goed vliegen (rondjes), maar niet naar Bali :lol:
Sign In or Register to comment.