Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Ford courier 1.8 diesel

arjan2230 PPO Newbie
edited November 2007 in Ford
Hallo ik heb een vraagje. Ik heb een ford courier 1.8 diesel uit 1998 nou wil ik beginnen met bijmengen maar nu het kouder word tot hoe zo'n percentage kan ik bijmengen zonder ombouw?

Comments

• jochem PPO Wannabe
    edited November 2007
    staat onder olieen:
    1-tank mixverhoudingen per maand
  • MiglowieMiglowie Livin' and Breathin' PPO
    edited November 2007
    Bijmengen in de winter zonder ombouw is vragen om startproblemen. Afgezien van het feit dat je waarschijnlijk een Lucas-pomp heb en die minder sterk zijn dan Bosch.
  • CarloCarlo Livin' and Breathin' PPO
    edited November 2007
    Maw kijk eerst eens of je een Lucas of een Bosch pomp hebt.
    Is het een Lucas kun je mss 5-10 % mengen maar wacht even of Dyssie een reactie geeft want die heeft ook een Lucaspomp.
    Btw 5-10 % loont natuurlijk niet,,,, kun je beter wachten tot de temperaturen weer stijgen en dan ombouwen.
  • DyslectieDyslectie PPO Master
    edited November 2007

kun je beter wachten tot de temperaturen weer stijgen en dan ombouwen.

altijd ombouwen en zeker in de winter.

in de ford courier 1.8 diesel die ik gezien heb zat altijd een bosch.

maar kijk even wat je heb .

dyssie 8)
  • arjan2230 PPO Newbie
    edited November 2007
    tja ik heb naar de pomp gekeken naar er staat niks op er is wel een plek waar volgens mij een plaatje oid heeft gezeten ik zal morgen eens bij anderen onder de kap kijken om te vergelijken.
  • atjongatjong PPO Addict
    edited November 2007
    Zoals Nero hier zegt. Of maak een foto van je pomp (waar de verstuiverleidingen vertrekken en plaats hem op het forum.
Sign In or Register to comment.