Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

beginner Ford Courier

charlesvb PPO Newbie
edited September 2007 in Ford
Ik heb een Ford Courier van 1998. Graag wil ik PPO rijden. Ik kan wel alles door gaan lezen maar wat zijn de eerste stappen en kan het zonder ombouwen en wat moet ik evt. mengen en waar kun je het beste kopen ik kom uit Den Bosch. Kan iemand mij op weg helpen?

Groetjes Charles

Comments

• browniebrownie Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2007
    Even kort wat antwoorden:
    Zorg eerst dat je je merk brandstofpomp weet. Dan kan men hier wel vertellen hoe geschikt je auto is en of je en hoeveel je zonder ombouw kan bijmengen.

Ga eerst eens hoe je wilt ombouwen. Wil je je originele tank gebruiken of een extra tank inbouwen. In het laatste geval kan je ombouwen om tot 100% te rijden, anders zal het mengen blijven. Maar hoe meer ombouw, hoe meer PPO je kan bijmengen in het algemeen.
  • CarloCarlo Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2007
    Precies; als je een Bosch VE pomp hebt; 400 E investeren en ombouwen naar 2-tank.
  • DyslectieDyslectie PPO Master
    edited September 2007
    stokers

ik heb al heel wat van die Ford Courier gezien (op de sloop)en alle maal een
    bosch

@charlesvb

ik zou toch heel veel gaan lezen hier
    daar woord je wijzer van en dan kun je ook beter beslissen hoe je wil gaan rijden 1 tank of 2 tank systeem 8)

als het een 1.8 is dan hebben wij de zelfde motor (let op motor dus het kan een anderen pomp zijn )
    lees mijn topic eens

http://ppo.nu/viewtopic.php?t=1903

veel plezier hier op ppo.nu

dyssie :D
Sign In or Register to comment.