Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

PPO in Antwerpen

Ruud S Livin' and Breathin' PPO
edited September 2007 in Olieen
Op mijn dagelijkse pad in PPO land kwam ik in Antwerpen de firma Tech Trade tegen op de Kambalastraat 3. Daar zag ik Belgische PPO staan die ook aan particulieren verkocht wordt. Voor 67 cen per liter exclusief BTW. Dat wilde ik hier toch even melden.

Comments

• TjorqueTjorque Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2007
    Waaw!!! das 6km van m'n voordeur :)

Alleen is de vraag waar ze hun olie vandaan halen...
  • Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2007
    Het is afkomstig van Belgisch geperst en gefilterd koolzaad heb ik begrepen. Men perst en zuivert ook voor meerdere boeren.
    edited September 2007
    PERFECT!!! :) lokale olie, das al wat ik wil horen :)
  • neronero Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2007
    Hier in West-Vlaanderen verkoopt een boer ook z'n koolzaad.
    Ook particulier.
    Koen Adriaens.
    Is toevallig nog een ex-werkgever van mij!! (hij en anderen samen)
    Prijzen weet ik niet.

Groeten,
    Nero
    edited September 2007
    Deze ochtend bij Tech Trade langst gegaan.

Ze hadden net 5 dagen op een beurs gestaan en er was niet veel volk (eerst niemand, toen ik iets later terug passeerde een zaakvoerder).
    Ik heb een tijdje met een van de zaakvoerders gepraat over het PPO gebeuren.

Ze werken samen met Elsbett en doen voornamelijk Generatoren en WKK systemen. (particulieren kunnen er ook Elsbett kits kopen)
    Momenteel werken ze met Volvo motoren maar zijn ook aan het onderhandelen met Mitsubishi omdat deze laatste ook garantie geeft op de motoren... (dat hebben we hier al eerder gehoord van Ruud)

Als partikulier kan je er ook terecht voor KZO (werkplaats te antwerpen) dit echter op afspraak.
    Ze hebben momenteel altijd +- 2000L op voorraad, voornamelijk voor eigen gebruik, omdat de stroomvoorziening in de werkplaats met een Genset is. (Wat hadden we anders verwacht :lol: )
    Maar voor grote hoeveelheden kan je er ook terecht.
    De olie die ze verkopen is afkomstig van Koen Adriaens' coöperatie.

In de toekomst willen ze een PPO tankstation openen dat 24/7 "open" is (tankautomaat). Een zeer mooi initiatief dat voor prille PPo'ers als ik een hart onder de riem kan betekenen.

Kortom:

imageimageimage
Sign In or Register to comment.