Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Energie projecten

Ruud S Livin' and Breathin' PPO
Het project in Oost Nederland draait volop. (Zie ander draadje) Veertien Mitsubishi motoren (van 55 kva elk) draaien er dag en nacht. Ik merk dat er in veel meer hoeken initiatieven genomen worden.
De Europese (!) importeur van de Mitsubishi motoren laat binnenkort een aantal dieselmonteurs in Duitsland opleiden. Dan kunnen er rechtstreeks omgebouwde motoren besteld worden.
In Friesland start een proefproject met 2000kva motoren, die op bijna elke PPO kunnen draaien. Deze gaan nu de studiefase in. Afronding is voor het einde van dit jaar. Deze motoren gaan daarna over de gehele wereld geëxporteerd worden.
In Vlaanderen gaat een bedrijf zich alleen bezig houden met de ombouw van generatoren (van 100-1000kva) naar meerdere soorten PPO. De ombouw start binnenkort.
In Zeeland start binnenkort waarschijnlijk een studie naar vier tot twaalf 630kva motoren.
Ik zal hier af en toe vorderingen neerzetten met foto's. Het uitgangspunt voor iedereen is lang en storingsvrij kunnen werken.

Comments

• johnny5 PPO Burner
    edited April 2012
    ik heb nog een goede 6 cil nissan diesel ,nu nog een 15 kva ofzo zien te vinden met een kapotte moter :-) en draaien maar
  • Dappere DouweDappere Douwe PPO Master
    edited April 2012
    Dit draadje is begonnen door Ruud. Heeft iemand de laatste tijd nog van hem gehoord? Hij was ziek ofzo?

Douwe.
  • Sandman79 PPO Burner
    edited April 2012
    ik heb een maandje geleden nog een mailtje gestuurd ivm ombouwset, maar geen reply bekomen...
Sign In or Register to comment.