Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

nut verhoging inspuitdruk

v-subv-sub PPO Burner
edited June 2005 in Algemene Techniek
heeft bij een tweetanksysteem een verhoogde inspuitdruk nog nut???
ikzelf heb hieromtrent sterke twijfels daar de ppo verwarmd wordt en zodoende dezelfde eigenschappen krijgt als diesel,of zie ik hier wat over het hoofd?
ombouw audi 80 1.9 tdi eind deze week klaar+/- 100€ ,dankzij autosloop en beetje inventiviteit

Comments

• mennomenno Webmaster
    edited June 2005
    [quote=v-sub]
    ombouw audi 80 1.9 tdi eind deze week klaar+/- 100€ ,dankzij autosloop en beetje inventiviteit

Ik ben heel benieuwd naar foto's! :mozilla_cool:
  • v-subv-sub PPO Burner
    edited June 2005
    die foto's worden (normaal)dit weekend op mn site gezet :wink: www.markske.tk
  • Martijn PPO Addict
    edited June 2005
    alleen de viscositeit veranderd, de ontbrandings temperatuur niet. hogere druk betekent fijnere verstuiving, en dat komt de eerste ontbranding ten goede.

dus ik denk dat het wel nut heeft.
  • Multivan GenerationMultivan Generation PPO Addict
    edited June 2005
    begrijp ik hieruit dat chiptuning, waarbij onder andere de pompspanning wordt verhoogd, een goede basis is voor het rijden op ppo? :wink: :wink: :wink:

maak me gek :D
Sign In or Register to comment.