Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Temperatuursensoren??

suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
edited July 2007 in Algemene Techniek
Heren,

In enkele topics heb ik digitale displays gezien met tempsensoren die je op je slangen kunt plaatsen.
ik wil er een na de poelheizer en na de platenww evt
Waar kopen en wat kosten ze?

gr Ton

Comments

• SinnefjildSinnefjild PPO Addict
    edited July 2007
    Bij de bouwmarkt/ Action/ Blokker/ Soms Lidl, kan je binnen-buitentemperatuurmeters kopen voor € 5,00 - € 8,00

Er zit een sensor aan een draad aan van 2 of 3 meter. Ik heb 3 van deze dingen: 1 op de ww, 1 vlak voor de pomp op de slang en 1 vlak na de pomp op de retourslang. Hiermee heb ik een idee van de temperaturen.

Ik heb ze mooi ingepakt om warmteverlies of omgevingsinvloeden te beperken. Het is natuurlijk een indicatie van de temperatuur en boven de 70 graden geeft de display streepjes aan....

Wil je exacte temperaturen moet je je portemonee trekken en een inbouwsensor + display kopen. (Dieselumbau)
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2007
    Ton,

Ik heb mijn klokje van conrad (195715 - 89) Gaat tot 110 graden en kost 14,95 (als je nog 5 euri besteedt en met ideal betaald heb je geen verzendkosten). Behuizing heb ik zwart gespoten.

image

Tim
  • suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2007
    Dank u, ik ga op jacht

gr Ton
  • CarloCarlo Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2007
    Die heb ik ook.
Sign In or Register to comment.