Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

DELETED

edited July 2007 in Oosterse merken
DELETED

Comments

  • NiekNiek Super Moderator
    edited July 2007
    Pjotter,
    L300 is geschikt voor APO/PPO. Ik heb zelf een l300 4x4 zoals je weet. Als je dit soort geld wilt besteden aan een l300, zou ik kiezen voor een 4x4:
    heeft een turbo
    mag 2000 kg trekken
    NB de l300 is niet echt een reiswagen !! Redelijk wat motorlawaai, krappe zit. Wil je toch een Mitsu die beter eist: L200 4x4, zelfde motor, ook turbo.
    Niek
  • DyslectieDyslectie PPO Master
    edited July 2007
    ziet er zekker mooi uit
    wij hadden thuis ook zo`n bus maar het hobbeld wel
    we hebben er 13jaar me gereden tot hij totaal los werd gereden.
    ik vind wel nog een hoop geld voor dat bouw jaar
    je kan er vast nog wel wat van af halen :lol:

    dyssie 8)
  • edited July 2007
    DELETED
  • NiekNiek Super Moderator
    edited July 2007
    Pjotter,
    voor dezelfde prijs zou je een 4x4 moeten kunnen kopen. Onderdelen makkelijk te krijgen. Sleutelen is niet ingewikkeld. Maar de motorruimte is slecht toegankelijk. Daarom heb ik mijn PPO installatie achter het schot geplaatst. Onder de motorkap is eigenlijk geen ruimte voor warmtewisselaar, etc.
    Niek
  • smulsmul Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2007
    pjotter said:


    een mega geisoleerde APO tank( 400 Liter) dr in met daarop een bed.
    is lekker warm in de winter.

    Hehe... probeer je Smul af te troeven met zijn 140l tank :P
  • edited July 2007
    DELETED
  • smulsmul Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2007
    Hij is wel mooi...maar wat is je budget Pjotter?
  • edited July 2007
    DELETED
  • smulsmul Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2007
  • edited July 2007
    DELETED
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2007
    pjotter said:

    maar geen trek om 5a600 km te jakkeren om een bus te bezien.

    Rijdt de meeste km's van ons allemaal en dan zo'n opmerking, heb ik dat??

    Pjotter, mijn ervaring met de Vanette was dat het prima werkt, zo'n motorkap ed. Echter erg hard wil ie niet (zoals bv een golf).

    Ik kreeg na een uurtje gereden te hebben wel een warm klokkenspel, omdat je op de motor zit. Maar ik geloof dat jij je kruit al verschoten hebt, dus noem het dan maar stoel verwarming :mrgreen:

    Tim
  • NiekNiek Super Moderator
    edited July 2007
    Pjotter,
    zo te zien goeie L300 4x4. Nu nog 1500 euro eraf en je hebt een prima wagen.
    Niek
  • edited July 2007
    DELETED
  • smulsmul Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2007
    pjotter said:

    en jij moet nog een tijdje wat aanpielen met je onberekenbaar kruit en doelwit( die meer met kindjes bezig is. :lol:

    De natter het kruit, des te beter het schiet...........toch?
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2007
    Pjotter,

    Ik bedoelde dat het goed werken was met de Vanette. Ik heb de complete uitlaat gehad en het gewone filter werk. Van onder af staan die dingen lekker hoog, zodat je er ook onder kunt liggen. Ook erin liggen gaat goed, dat was nog voor de kindertjes :wink:.

    Er is zoals Niek schreef weinig ruimte als je op de motor zit, maar ik kon redelijk overal bij. Qua ombouw nooit gekeken, toen wist ik nog van niets....

    Tim
  • edited July 2007
    DELETED
  • MiglowieMiglowie Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2007
    Iets boven budget, maar misschien toch interessant: L300 4x4 uit 1997

    Kenteken  	 Info   	
    Voertuigsoort Info Bedrijfsauto
    Merk Info MITSUBISHI
    Handelsbenaming Info L300 2.5 TD 4WD DUB.CAB
    Kleur(en) Info N.v.t.
    Brandstof Info Diesel
    G3 Installatie Info N.v.t.
    Aantal cilinders Info 4
    Cilinderinhoud Info 2477 cm3
    Vermogen Info 64 kW
    Aantal zitplaatsen Info 0
    Aantal staanplaatsen Info 0

    Roetfilter Info Tijdelijk niet beschikbaar
    Euroklasse Info N.v.t.
    Zuinigheidslabel Info Tijdelijk niet beschikbaar
    Massa leeg voertuig Info 1.680 kg
    Laadvermogen Info 825 kg
    Toegestane Maximum massa voertuig Info 2.505 kg
    Massa rijklaar Info 0 kg
    BPM Info N.v.t.

    Datum eerste afgifte Nederland Info 24-10-1997
    Datum eerste toelating Info 24-10-1997
    Datum aanvang tenaamstelling Info 02-04-2007

    Vervaldatum APK Info 31-01-2008
    Wacht op keuren Info Nee

    Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
    - ongeremd Info 600 kg
    - geremd Info N.v.t.
    - oplegger geremd Info 0 kg
    - autonoom geremd Info 2.000 kg
    - middenas geremd Info 2.000 kg
  • edited July 2007
    DELETED
  • TjorqueTjorque Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2007
    Pjotter:

    Niek: is inderdaad een prima wagen zo te zien.
    maar k zoek enkel cabine.( 3 zitter)

    Is toch ideaal om als camper te gebruiken?
    Gooi die bank er uit en richt het her en der wat anders in, dan heb je tenminste toch een raampje (dat open kan!) in het slaapcompartiment :)
  • MiglowieMiglowie Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2007
    pjotter said:

    k zie geen vraagprijs??

    Of je klikt op de link
  • edited July 2007
    DELETED
  • TjorqueTjorque Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2007
    hihi, de occasie markt misschien wel :twisted:

    Succes met het zoeken naar eentje dat wel binnen het budget valt :)

    Misschien moet je ook'ns piepen bij de toyota camionetjes:)
Sign In or Register to comment.