Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Berlingo met Delphi pomp

edited September 2005 in Citroën/Peugeot
hallo

ik zou met mij Berlingo ook willen rijden met een mengverhouding diesel en ppo, doch ik zit met een Delphipomp op de motor, dit zou de opvolger van lucas zijn!

Heeft iemand ervaring met dit type pomp?

Verder rij ik nu al met mijn Renault express en boschpomp op 30% ppo zonder problemen en als belg vind ik het een zalige frietgeur die er uit komt!

Comments

• neronero Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2005
    hallo,

Een delphi pomp is inderdaad dezelfde als lucas pomp. Het is een samengegroeid bedrijf.
    Qua ervaring kun je dus best die van lucas-pompen vergelijken.

Weet je precies welk type pomp het is? Staat erop vermeld.

Groeten,
    Nero
  • edited June 2005
    beste,

het type ga ik nog eens nakijken, 'k moet wel heksetoeren uithalen om het te kunnen lezen, label zit nl aan de onderzijde.

'k zal het zo gauw mogelijk doorgeven

groetjes

beter één bosch in de garage dan tien fransen voor de deur

groetjes
  • neronero Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2005
    neem een spiegel met plooibare steel.
    Of een spiegeltje (make-up) van de vriendin of vrouw, en plak er met plakband een stokje aan.
    Daarmee lees je het makkelijk af.(eventueel in combinatie van een zaklamp)

groeten,
    Nero
  • edited September 2005
    Frank said:

hallo

ik zou met mij Berlingo ook willen rijden met een mengverhouding diesel en ppo, doch ik zit met een Delphipomp op de motor, dit zou de opvolger van lucas zijn!

Heeft iemand ervaring met dit type pomp?

Verder rij ik nu al met mijn Renault express en boschpomp op 30% ppo zonder problemen en als belg vind ik het een zalige frietgeur die er uit komt!

Sign In or Register to comment.