Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Filterhuis met waterverwarming van de sloop

a.lai PPO Newbie
edited June 2007 in Algemene Techniek
IK wil mijn originele filterhuis vervangen door een exemplaar van de sloop voorzien van verwarming dmv van water. Welk merk en type kan ik het best nemen? Ik heb een Toyota Avensis.

Ps mijn huidige ww plaatsen voor mijn dieselfilter gaf problemen met lucht en zo. Mijn filter kon er blijkbaar niet tegen de hoge temperatuur.

Comments

• edited June 2007
    DELETED
  • a.lai PPO Newbie
    edited June 2007
    Bedankt voor de tips. Wil het risico niet nog een keer wagen, ik kwam namelijk met pech te staan toen ik dat deed.

Was het niet een Opel filter dat verwarmd was met water?
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2007
    lai,

De filters die ik gezien heb, was opel elektrisch en renault met koelwater.

Trek wel de thermostaat eruit.

Succes,
    Tim
  • a.lai PPO Newbie
    edited June 2007
    Bedankt voor de tips, ik ga zaterdag even op de sloop kijken of er nog een goede exemplaar ligt.
  • apktje PPO Burner
    edited June 2007
    Wat goed werkt is als je van de motoroliekoeler van o.a. de golf, een adapter (te koop op diverse sites) en een universelefilterkop (evt sloop), een verwarmd filter maakt.

Redelijk goedkoop en goede verwarming.

Groet APKtje
  • PPO-SystemsPPO-Systems PPO Burner
    edited June 2007
    Hoi A.lai,

Ik dacht dat je een mercedes benz 200D ging kopen? :lol:
  • a.lai PPO Newbie
    edited June 2007
    Ja dat klopt, heb nog niet het hele bedrag bij elkaar gespaard, dus moet ik nog even, plus het bedrag van de ombouw. Zodra ik de auto heb neem ik zeker nog even contact op.l
Sign In or Register to comment.