Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Aanbod Oliepersen en filterpersen voor PPO en biodiesel

Geachte bezoekers,

Wij van Hanwel b.v. leveren een scala aan oliepersen en filterpersen om PPO en biodiesel te produceren. Check onze website www.hanwel.nl voor meer informatie of vragen.

Comments

• Chicken PowerChicken Power Banned
    edited May 2007
    Beste meneer Hanwel,

Hele mooie spullen! Maar lees deze site een beetje door over biodiesel. Dat is echt wat anders dan PPO. Alhoewel PPO wel een biologische brandstof is.

Bij biodiesel valt er weinig te persen.

Velen gingen u al voor in deze onbekendheid en spraakverwarring.

Groet, Cp
  • edited May 2007
    Geachte heer chicken Power,

Bedankt voor u reactie, maar daar zijn we wel van op de hoogte. wij bieden persen en filters aan om PPO te produceren, en daarnaast ook nog eens complete installaties (Containers) om biodiesel te produceren. Check onze website voor meer informatie.
    www.hanwel.nl
  • MiglowieMiglowie Livin' and Breathin' PPO
    edited May 2007
    Ik weet niet of dit nou wel zo geschikt is voor een forum als het onze. Sowieso zijn er weinig tot geen mensen die op biodiesel (willen) rijden en daarnaast denk ik dat uw doelgroep niet de hobbyist is die max 2500-3000 liter per jaar verstookt.
  • Martijn PPO Addict
    edited May 2007
    daarom hebben we ook de afdeling "bedrijfspresentaties", er zijn dus ook bedrijven geintresseerd ;)

in het verleden is er vaak genoeg geinformeerd naar persen, als ik hier http://www.hanwel.nl/nm/163/Redirect-Beschrijving.html kijk denk ik dat kleine bedrijven (boeren mischien?) of grote hobbyisten best aan hun trekken komen.
Sign In or Register to comment.