Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Lucht in lekleidingen probleem voor KGR?

atjongatjong PPO Addict
edited May 2007 in Algemene Techniek
Bij het lostrekken van mijn verstuiverlekleidingen viel het me op dat er vrijwel geen brandstof in zat, dus ze zaten vol met lucht. Is dit gebruikelijk? Kan dit geen kwaad als je een KGR zonder ontluchter hebt? Dan zou al die lucht in je systeem blijven toch?

Comments

• edited May 2007
    DELETED
  • atjongatjong PPO Addict
    edited May 2007
    pjotter said:

volgens mij wel.
    maar hoe ver ben je .

zit de kgr er in.?
    heb je proefgedraaid.?.

Nee, de verstuivers zijn nog niet terug (vrijdag in Belgie op de post gedaan) dus proefdraaien is nog niet mogelijk. Dit was alleen nog maar een theoretische vraag.

Ik heb wat beugelmateriaal en kabelaansluitmateriaal gehaald en ga straks proberen de elektrische verwarmer te monteren onder de accubak en wat aansluitwerk te doen. Ik wil eigenlijk de auto gestart hebben om te kijken of alles goed draait met de nieuwe verstuiverdruk voordat ik de verwarmers ga testen.
  • neronero Livin' and Breathin' PPO
    edited May 2007
    Die verstuivers zouden vandag of donderdag moeten toekomen.
    Was maandag en dinsdag geen werkdag in Nederland hé!

groeten,
    Nero
    edited May 2007
    Maandag was geen werkdag, dinsdag wel. Ik verwacht ze ook vandaag. kLaat het nog wel even weten.
  • neronero Livin' and Breathin' PPO
    edited May 2007
    in belgie is 1 mei de dag van de arbeid. Dan wordt niet gewerkt :?: :!:
    Logisch toch :P :shock:
    edited May 2007
    België is een land naar mijn hart! :)
Sign In or Register to comment.