Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Welke sleutel voor verstuivers?

atjongatjong PPO Addict
edited April 2007 in Algemene Techniek
Wie kan me verstellen welke (dop)steutel ik nodig heb voor het losdraaien van de verstuivers van mijn '96 Omega? Ik zie dat er verstuiversleutels bestaan van 21 mm, 22 mm en 27 mm :?.

Comments

• CarloCarlo Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2007
    et bete p e ee ope letel de pecl voor vertver
    Dt r e d et ee pot toetebord
    Gr C
  • atjongatjong PPO Addict
    edited April 2007
    Ahum, een kapot toetsenbord is lastig, maar van de rest kan ik niks maken :?.

Op http://www.midlock.nl/Laser/Catalogus_Laser/04_Dopsleutels_Ratelsleutels/0401.pdf zie ik dat voor Opel waarschijnlijk de sleutel 22 nodig is, maar het gaat om een door BMW geproduceerde motor en voor BMW is ook 27 mm mogelijk. Wie kan het mij vertellen?

PS Carlo, toch nog effe proberen:
    >et bete p e ee ope letel de pecl voor vertver
    (H)et (is) bete p e ee(n) (k)ope(n) (s)le(u)tel de (s)pec(iaa)l voor ver(s)t(ui)ver(s)
    >Dt r e d et ee pot toetebord
    D(a)t r e d (m)et ee(n) (ka)pot toet(s)e(n)bord
    Ehm, nog steeds onleesbaar...
    edited April 2007
    Hm, net een 22 mm gehaald maar die is te klein. Nu omruilen voor een 27 mm, hopen dat ze die hebben...
  • CarloCarlo Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2007
    Pijpsleutel 27-32
  • MiglowieMiglowie Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2007
    Of een lange dop 27, kan je iets meer kracht zetten... Evt kan ik mijne meenemen naar de meeting. Als het alleen omwisselen is, moet dat zo gebeurd zijn toch??
    edited April 2007
    Ik heb hem bij de winkel omgeruild voor een 27 en die was inderdaad de juiste. Bedankt voor het aanbod Miglowie, maar ze zijn inmiddels eruit (wat een klus...) en naar Nero verstuurd.
Sign In or Register to comment.