Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Forum loopt nog op wintertijd

atjongatjong PPO Addict
edited April 2008 in Forum beheer
Beste beheerders,

De klok van het forum loopt nog op wintertijd. Het is nu 05:19. Kan dit aangepast worden?

Groetjes,

Comments

• mennomenno Webmaster
    edited April 2007
    atjong said:

Beste beheerders,

De klok van het forum loopt nog op wintertijd. Het is nu 05:19. Kan dit aangepast worden?

Groetjes,

Als het goed is loopt 'ie nu weer op tijd.
  • atjongatjong PPO Addict
    edited April 2007
    Het is nu 20:41.
    Actie mislukt Menno :?.
  • CarloCarlo Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2007
    Nu wel.
    :D :D :mrgreen: Menno
  • mennomenno Webmaster
    edited April 2007
    ik snap er even helemaal geen z@c! meer van... Zal er nog naar kijken, maar willen jullie even kijken wat de tijd instelling in je profiel is? Graag hier even aangeven wat die is, bijv. GMT+1, GMT +2, GMT -1.

dank!
  • CarloCarlo Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2007
    test

Bij mij staat GMT + 2 uur.

En de plaatsingstijd van dit bericht klopt ook.
    Gr C
  • Henk THenk T PPO Burner
    edited April 2007
    bij mij staat ook GMT +2
    het is nu 20:02
    edited April 2007
    GMT +1, zo hoort het toch? Althans, zo staat Windows ook. Het is nu 05:11.
  • Martijn PPO Addict
    edited April 2007
    gmt+1 is wintertijd, gmt+2 is zomertijd. gmt zelf doet niet aan zomer of winter, daarvoor is het dan ook een standaardtijd. als je systeem dit zelf niet corrigeerd moet je het op de hand doen.
    edited April 2007
    Martijn said:

gmt+1 is wintertijd, gmt+2 is zomertijd. gmt zelf doet niet aan zomer of winter, daarvoor is het dan ook een standaardtijd. als je systeem dit zelf niet corrigeerd moet je het op de hand doen.

Wat zou het handig zijn als de techniek dit voor je kon regelen zodat je zelf niet meer je tijdsinstellingen hoefde te gaan pielen he Martijn :). Lijkt me een koud kunstje voor een PHP-programmeur die bv. www.ppo.nu onderhoudt. Nu wordt van ieder van de vele gebruikers gevraagd of ze 2x per jaar hun tijdinstellingen aanpassen.

Trouwens, het aanpassen van de tijd per gebruiker is ook fout. Hiermee veranderen ook alle tijden van alle berichten die in wintertijd zijn geplaatst en dat kan toch niet de bedoeling zijn?
  • Chicken PowerChicken Power Banned
    edited April 2008
    Het lijkt er op dat deze keer de klok een uur de verkeerde kant is opgegaan?

Ik zie 9.00 uur, terwijl het 11.00 is.
    Groet, Cp
  • mennomenno Webmaster
    edited April 2008
    CP en anderen: bij je gebruikersinstellingen heb je de keuze om in te stellen in welke tijdzone je zit en op welke manier er met zomer/wintertijd omgegaan moet worden. Wanneer je die op GMT +1 zet en/of instelt dat er rekening gehouden moet worden met zomer/wintertijd gaat het wel goed.

Bij het overzetten van het forum is de instelling zoals die op de oude server werkte overgenomen, op het nieuwe forum is de tijdinstelling anders (volgens mij w
Sign In or Register to comment.