Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Filteren van water ed

Tim Livin' and Breathin' PPO
edited April 2007 in Olieen
Heren filteraars,

Kijk hier eens, gevonden op internet:

http://www.cvhaard.nl/

En klik op biodiesel (beste mensen weten het verschil ppo en biodiesel weer eens niet, maar dat terzijde).

Tim

Comments

• Chicken PowerChicken Power Banned
    edited April 2007
    Is juist bedoeld voor het uitfilteren van water uit olie.

Lijkt me gewone silica- gel. Bekend van de zakjes 'do not eat' bij electronicaverpakkingen. Of van hele luxe kattenbakkorrels.

Dat je er glycerinegroepen mee af kan splitsen snap ik niet zo. Net zomin als 'ontsmetten'. Dat zal wel een vertaalfoutje zijn.

Wel dat je er 99,9% van het vocht aan de olie kan ontrekken. Dat is toch ook weer wat anders dan elk watermolecuul... .

Groet, Cp
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2007
    Cp,

Ofwel, ik doe wat van die korrels in het binnenwerk (ingaande kant) van mijn tank installatie filter, en bereik hetzelfde resultaat....

Tim
  • Chicken PowerChicken Power Banned
    edited April 2007
    Maar een verdraait stuk goedkoper. Vooral met die kattebakkorrels!

Groet, Cp
  • RaafRaaf Modding Member
    edited April 2007
    Ik krijg van die Koot en Bie visioenen........ "Neutronah korrels"
    Maar dat was meer voor de tuin geloof ik :lol:
  • NiekNiek Super Moderator
    edited April 2007
    Pas op !!
    Het acosorb verhaal lijkt heel leuk, maarrrrr
    Het spul is heel duur en het is nog maar de vraag of het werkt. Op USA fora zijn er diverse meldingen geweest van mensen die zich bekocht voelden. Ik vond het in eerste instantie ook een goed idee, maar heb er gezien de Amerikaanse reacties vanaf gezien
    Niek
  • atjongatjong PPO Addict
    edited April 2007
    Wat een vrrreemde website is dat zeg :?. Alleen maar plaatjes en zo te zien gemaakt door iemand die nog niet eerder websites heeft gemaakt. Veel te weinig info, al helemaal geen technische info over dit product.
Sign In or Register to comment.