Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Platen-ww met gloeikaarsen?

atjongatjong PPO Addict
edited April 2007 in Algemene Techniek
Bestaat er eigenlijk ook een platen-warmtewisselaar met gloeikaarsen? Het lijkt me zo logisch om een ww te combineren met een elektronische voorverwarmer om zo nog maar 1 apparaat nodig te hebben voor verwarming van de ppo. Een gat in de ppo-markt :)

Comments

• edited April 2007
    DELETED
  • atjongatjong PPO Addict
    edited April 2007
    Ik realiseer me net dat de warmte die de gloeikaarsen zouden leveren meteen weer verdwijnt door de koude koelvloeistof die door de ww stroomt :|. Misschien als onder de platen-ww een aluminium voorverwarmblok gemonteerd zou zitten met dezelfde afmetingen als de ww en met een stuk isolatie ertussen? :?
  • SinnefjildSinnefjild PPO Addict
    edited April 2007
    Wat dacht je van gloeikaarsen IN je dieselpomp als ideaalsituatie?
  • edited April 2007
    DELETED
  • MiglowieMiglowie Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2007
    pjotter said:

(lig in de ijskast dat plan)

Alvast stiekem testen zeker??
  • edited April 2007
    DELETED
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2007
    Ik heb een :idea: ideetje :idea: om voor max 25 euri een elektrische filterverwarming te maken.

Ligt in de oven, moet nog tijd maken om het uit te werken. Ga ik zeker posten tzt. Wordt een simpele zelfbouw volgens profi principe.

Tim
  • atjongatjong PPO Addict
    edited April 2007
    pjotter said:

heb nog wel wat ideen over gloeipluggen in een filtervoorverwarmer.

Tim said:

Ik heb een :idea: ideetje :idea: om voor max 25 euri een elektrische filterverwarming te maken.

Is dat niet gebruikelijk bij een brandfilterhouder dan?
  • edited April 2007
    DELETED
Sign In or Register to comment.