Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Xantia td

14567810»

Comments

• carl PPO Addict
    edited June 2013
    heel veel sterkte Douwe

17 jaar en 475k op de teller , das toch een mooie dienst he .
    grtjs carl
  • suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2013
    Suuces met het zoeken naar een waardige opvolger!
  • Aurelius PPO Wannabe
    edited June 2013
    Jammer voor de xantia de nieuwe wordt vast een pracht mobiel running on ppo
  • Dappere DouweDappere Douwe PPO Master
    edited June 2013
    Eerst Bart Ebben gebeld maar die had er alleen wat voor over als er airco in zou zitten. Toen naar de lokale sloop en die geven € 100,- Ik ben daarom maar begonnen met de ontmanteling. Led lampjes er uit, 2e tank er uit, heb nog geprobeerd om de trekhaak te demonteren maar lag op een gegeven moment in de regen op de grond te sleutelen. Het was inmiddels 22.00 u. en helemaal nat en koud maar gestopt. Morgen verder. Heb tot 12.00 u. de tijd om hem weg te brengen. Heb destijds de kachelslangen doorgesneden om t-stukken er tussen te zetten maar ja nu moeten ze weer aan elkaar. Bedenk me nu dat ik ze ook gewoon kan afdoppen want dan werkt de kachel maar niet. De rit is 3 km. Weet alleen nog niet hoe de cruise-control die er later los ingezet is er uit moet. Iemand een tip voor morgen 12.00 u. ? Ook moet ik weer terug van 10 naar 8 mm. binnen diameter maar ook dan is het maar 3 km. te doen dus .........
  • ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2013
    Waarom niet slopen in eigen beheer en de onderdelen via mp of een forum verkopen...levert volgens mij meer op dan die 100 eurie wat die sloper biedt en hem nog geeneens ophaalt wat belachelijk is.
    http://www.boschcarserviceabcoude.nl/diensten-en-service/reparatie-and-onderhoud/
    Grtz,
    Ingmar
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2013
    sjee..douwe toch...das balen! Tja alles is wel te maken natuurlijk.. zeker das laswerk en stuurkogel gedoe enzo... maar lekkages en veerpootlagers beginnen toch wel minder leuk te zijn. Kzou ook idd denken aan een zelfde wagen zoeken. Met wat zoekwerk moet er zeker een broertje te vinden zijn die nog veel leven in zich heeft.
    Bij wens zou het echt nog te maken zijn..maar das puur uit wens hem te blijven te behouden.. economisch gezien is een andere raadzamer. Er zijn er zeker nog wel te vinden met km standen rond de 2ton of mss nog wel minder.

Sterkte!

Greetz!

ps: keek net ff internationaal... weet nie hoe ver je ervoor wilt rijden... in duitsland diverse 2.1TD's voor weinig en een 1.9TD met maar 125.000km in itali
    edited June 2013
    Het is 11 u. De trekhaak en cruise-control laat ik zitten. Teveel werk. Ik breng hem nu weg.

Snik,

Douwe
    :)
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2013
    Sterkte... hopenlijk brengen de wagens die te koop staan je weer minstens zoveel rijplezier. Had je cruisecontrol er wel uit willen halen..maar is wa ver weg voor dat natuurlijk. Zonde idd van het laswerk..maar de kosten voor de rest zouden idd wel fors geworden zijn..

sterkte daar! op internet staan er iig div intressante.

Greetz!
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2013
    Douwe,

Heb je al een idee waardoor je de Xantia gaat vervangen?

Groeten Man@work
    edited June 2013
    Heel veel dank voor de bemoedigende berichtjes.
    De Xantia is weg. Dit hoofdstuk is klaar. Nu het rouwproces (volgens Elisabeth Kübler-Ross :((( ) en dan verder zien. Ik heb nog geen idee. Het liefst kocht ik gelijk weer iets anders alleen weet nog niet wat. Ik denk geen Citroën (?) We fietsen veel (o.a. op de E-Bike) tot 10-15 km. alleen de familie bezoekjes (gelukkig heb ik een kleine familie en ben ik niet zo sociaal) en de tochtjes naar de Frankrijk zullen op een andere manier gaan.
    Als het iets heel anders wordt open ik gewoon een nieuw draadje en er kan dan hier een slotje op. Tot zolang blijf ik open voor suggesties, de handdoeken gooi ik voorlopig in de ring waar ze kunnen drogen.

Douwe.
  • udoudo Super Moderator
    edited June 2013
    Douwe,

Sterkte met het verwerken en succes met het vinden van een passende opvolger!
This discussion has been closed.