Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

ppo in nissan patrol bj 1999

convoi expionel PPO Newbie
edited July 2007 in Oosterse merken
is het mogelijk en zoja met welke verhouding om nissan patrol op ppo te laten rijden?
hebzelf een tata telco sport gehad vroeger die kon 50/50 rijden hoe zit het dus met een patrol? :?

Comments

• edited April 2007
    DELETED
  • DD PPO Burner
    edited April 2007
    Als het een GR of R260 is heeft hij een Kiki VE pomp.
    Als het een R160 dan een KIKI lijnpomp.

Een GR of R260 loopt prima op een 2 tank systeem.
  • HollandseAfrikaan PPO Newbie
    edited July 2007
    Hallo Convoi,

Ik heb hier in Zuid Afrika een Nissan Pick Up, dubbelkajuit met een 2.7 TDI
    Ik stook nu ruim een jaar gebruikte zonnebloemolie, filter dit zelf en meng dit met 50 % diesel. Heb daar nu een 45 duizend km probleemloos mee rondgereden. Maar aangezien de diesel hier ook steeds duurder word, wil ik nu met een dubbeltanksysteem en verwarmde dieselfilter gaan rijden, zodat ik dan 100 % kan verstoken in deze Nissan.
    Heb de indruk dat de motor op deze olie juist mooier loopt, rustiger, alleen op diesel hoorde je nog weleens de motor 'pingelen', nu loopt deze motor juist helemaal geruisloos. Natuurlijk heb je wel de ruik die uit de pijp komt, maar dit zou ook de buurman kunnen zijn met zijn bbq. Opzich geen slechte lucht. Zeker niet in een land waar de BBQ hoog staat aangeschreven.
    Welke motertype dit nu precies is kan ik niet vertellen, kan het ook nergens terug vinden, en zou ook nog moeten navragen of dit wel of geen lijnpomp is. Als daar iemand is die dit zou weten , dan zou ik dit graag willen horen.

Groeten, HollandseAfrikaan
  • atjongatjong PPO Addict
    edited July 2007
    HollandseAfrikaan, lees eens het topic Smoother lopen en je zult zien dat stiller niet altijd beter is. Over de pomp: plaats hier wat foto's van de pomp en je zult snel weten wat het is.
Sign In or Register to comment.