Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

ombouw elsbett, behoud standaard dieseltank?

BacchusBacchus PPO Burner
edited March 2007 in Algemene Techniek
Ik heb lang getwijfeld of ik zelf zou ombouwen of het zou laten doen.
De ombouwprijs (zonder kit) van 1300 + BTW vind ik echter erg hoog... Zelf de ombouwkit plaatsen lijkt dus aangewezen.

Daarom nog enkele vragen:
- ik ga ervan uit dat Elsbett de injectoren verandert. Krijg je aangepaste injectoren toegestuurd of geven ze enkel de drukken?
- moet het inspuitmoment veranderd worden?
- Elsbett levert een kleine tank van 33 l mee om te starten. Ik zou liever mijn standaard dieseltank behouden en een grote extra tank installeren voor PPO. Op deze manier heb ik veel reserve als ik op reis ben in afgelegen gebieden en PPO niet voorhanden is. Is dit een probleem? Hoe gebeurt de opvoer van PPO dan?

Andere vragen zullen nog wel volgen!

Dieter

Comments

• edited March 2007
    DELETED
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2007
    Dieter,

Zo te zien heb je een HDI, daar veranderen ze geen injectors. Mogelijk wel je motormanagement, dus zelf doen wordt moeilijker.

Tim
  • BacchusBacchus PPO Burner
    edited March 2007
    idd starten op dino uit 33 l tank,excuus.

Je kan zo een kit kopen bij Elsbett. Als management moet veranderd worden, dan zullen ze toch wel gegevens meeleveren om het te laten doen zeker?
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2007
    Dieter,

Ik weet van een forumlid dat hij, nadat het management niet geheel goed reageerde op de ppo, het proffesioneel opgelost is. Ging om een eslbett kit, ingebouwd door PPO-Systems.

Je kan ook altijd vragen het zelf te mogen inbouwen, en dan laten keuren door hun. Weet niet of ze dat willen en wat het dan kost.

Cheers,
    Tim
Sign In or Register to comment.