Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

waar te tanken in België?

BacchusBacchus PPO Burner
edited March 2007 in Olieen
Ben van het noorden van Antwerpen, op een boogscheut van Nederlands Putte. Waar kan ik ergens tanken?? (zonder Aldi-plundertochten bedoel ik...).

Groet

dIETER

Comments

• NiekNiek Super Moderator
    edited March 2007
    APO beschikbaar omgeving Breda. Ook in vaten. Stuur een PB als je interesse hebt.
    Niek
  • browniebrownie Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2007
    Forumlid ook jan in Bierbeek heeft altijd KZO op voorraad volgens mij. Maar dat is wel verder weg dan Breda geloof ik.
  • ook jan PPO Burner
    edited March 2007
    bij Lier woont boer janssens, heeft veel koolzaadolie in voorraad, weet niet welke prijs, maar mensen van
    antwerpen stuur ik meestal naar daar.
    zijn adres is te vinden op de site PPO.be

er zij in belgie nog maat twee mensen, denk ik , die met alle administratieve rompslomp volledig in orde zijn,
    er zijn echter heel wat boeren bezig, met persen op kleine schaal maar die moet je dan weten zitten,

ik weet ze ook niet allemaal want als de administratie niet in orde is dan gaan die mensen ook geen promotie maken om olie te verkopen, of ze vinden de hoeveelheid die ze te veel hebben onvoldoende om alle papperasserij in orde te brengen.
Sign In or Register to comment.