Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

OLie van de visboer te verkrijgen

NiekNiek Super Moderator
edited March 2007 in Olieen
Mijn Amsterdamse visboer heeft zijn productie verdubbeld. Ik kan de aanvoer niet meer handelen. Als er liefhebbers groot-APOisten zijn, neem even contactact met mij op.
NB de olie wordt aangevoerd in containers van 600 liter in batches van drie containers. Je moet iets van een vorkheffer hebben om de containers te lossen.
Niek

Comments

• smulsmul Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2007
    Niek, dat is goed nieuws voor je he. Eerst had je namelijk een tekort aan aanbod!
  • MB190 PPO Newbie
    edited March 2007
    Dag Niek. Ik heb vorige week net 1000liter via Kees van je afgenomen. Rijdt er erg goed op. Lijkt erop dat de viscociteit zelfs beter is als met zonnebloemolie van de C1000. Eind juni is dit op en kun je nieuwe leveren. Maar zelf filteren zie ik toch niet zitten.
    Gr.Michel
  • NiekNiek Super Moderator
    edited March 2007
    Ja mooi is dat he, zoveel olie voor een redelijke prijs en superdesupermilieuvriendelijk. Het filterproces ligt weer even stil vanwege de kou. He inmiddels een voorraad ruwe olie waar je u tegen zegt. Wil je zelf filteren en kun je 1800 liter per keer handelen, meld je !!
    Niek
  • ttinus PPO Burner
    edited March 2007
    hmm erg verlijdelijk maar we hebben net de mileu dienst op ons dak maar kan mischien bij een vriend in de schuur
    hoe komt dat spul in groningen
Sign In or Register to comment.