Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Old Timer Styl ....

Lord DrappoLord Drappo Livin' and Breathin' PPO
edited February 2007 in Citroën/Peugeot
image


image

:wink:

Comments

  • RubenbxRubenbx PPO Addict
    edited February 2007
    Kijk is aan, een CXje :lol:
    Die hebben toch Lucas pompen als ik me niet vergis?
  • browniebrownie Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2007
    Rubenbx said:

    Kijk is aan, een CXje :lol:
    Die hebben toch Lucas pompen als ik me niet vergis?

    Vaak wel, maar niet altijd denk ik. Dat 2.5l blok ook de CX zit ook in mijn 505, maar wel met Bosch pomp!
    Hoe zie je trouwens dat het een CX is? Ik meen wel veerbollen te onderscheiden, maar herken het blok niet.
  • stoterstangen90stoterstangen90 PPO Burner
    edited February 2007
    brownie said:

    Rubenbx said:

    Kijk is aan, een CXje :lol:
    Die hebben toch Lucas pompen als ik me niet vergis?

    Vaak wel, maar niet altijd denk ik. Dat 2.5l blok ook de CX zit ook in mijn 505, maar wel met Bosch pomp!
    Hoe zie je trouwens dat het een CX is? Ik meen wel veerbollen te onderscheiden, maar herken het blok niet.
    tja, citroenman he, Ik had het ook direct door dat het een cx betrof.
  • ttinus PPO Burner
    edited February 2007
    tof cx tweede type diesel turbo 1 vertel verder bijna alle cxén hebben lucas pompen maar goed dat moet ook kunnen met een beetje extra zorg
  • BacchusBacchus PPO Burner
    edited February 2007
    CX... heb er uuuuuren aan gewerkt! Bereikbaarheid = ramp!
    Maar zalige auto's! Zeker de 25 D
  • Lord DrappoLord Drappo Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2007
    Wat het is weet ik niet ....

    CS of CX ... het is een oude bak, en de motor liep goed maar na de ombouw is het oorlog in huize "Wij stoken weltevree".

    Hele blok is er net ingelegd ivm een kapotte koppeling.

    Lang leve de LOL .....


    Groet

    Drappie
  • RubenbxRubenbx PPO Addict
    edited February 2007
    als je ze kent zie je het zo.
    Voor de niet kenner, inderdaad de veerbollen, de gigantische plaats (niet gelijk aan berijkbaarheid), en uiteraard eht reservewiel binnenin...
  • ttinus PPO Burner
    edited February 2007
    ach ja bij sleutelen aan een cx kom je er ineens achter waarom ze bepaalde gereedschappen hebben uitgevonden je kan er tijden tegen aan kijken van wat heeft dat voor nut zo'n sleutel maar wacht maar alleen met die sleutel kun je er bij en je moet allees met een omweg benaderen
    zit je wel tot onder je oksels onder de olie
    net een vrouw je moet ze eerst leren kennen en dan kun je niet meer zonder
  • Lord DrappoLord Drappo Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2007
    ttinus said:


    net een vrouw je moet ze eerst leren kennen en dan kun je niet meer zonder

    vrouwen leren kenne ....

    hehe

    :roll:
  • neronero Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2007
    inderdaad een lucas-dpc pomp op de foto's.
  • ttinus PPO Burner
    edited February 2007
    [quote=Lord Drappo]
    ttinus said:


    net een vrouw je moet ze eerst leren kennen en dan kun je niet meer zonder

    vrouwen leren kenne ....

    hehe

    :roll:
    nou goed het idee hebben dat........
  • Lord DrappoLord Drappo Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2007
    Lucas en APO ....

    Tsja als Bosch lover sta je er niet bij stil, maar die Lucas pompen doen het toch minder. Het APOP mengsel was te dik en daarom weigerde hij te rijden.

    De Pro had een bypass gelegt van jerrycan naar pomp met diesel en voila !!



    :roll:

    Drappie
Sign In or Register to comment.