Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

VW Crafter

shark95763 PPO Newbie
edited February 2007 in Algemene Techniek
Hallo,

Heeft er toevallig iemand ervaring met de nieuwe Crafter? Eind maart ontvang ik mijn nieuwe VW crafter. Wil ook graag deze auto, net zoals m'n combo op ppo laten lopen.

gr,

Maikel

Comments

• ericzwiepericzwiep Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2007
    ik niet. maar meer info is welkom.
    pomp? type motor, wat wil je etc etc.
  • soapwatersoapwater Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2007
    Als het een nieuwe is zou ik er niet zelf aan gaan klooíen. Misschien eens kijken bij elsbett, dan heb je in elk geval iets wat direct goed werkt en je garantie... Grtz
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2007
    Shark,

Hij staat nog niet in het leveringslijstje van Elsbett, maar je nieuwe motor zal waarschijnlijk een broer zijn van de motoren in de T5 serie zijn. Deze zijn goed om te bouwen op ppo in de vorm van een 2-tank systeem.

Gezien de moderne techniek op zo'n blok, lijkt het idd slim om het via elsbett (of een gelijkwaardige) ombouwer te doen. Zowieso 2 jaar garantie, die je kan verlengen tot sintjuttemis.

Vraag Ruud S of ppo-systems es.
    Tim

Ennu, zo'n ombouw verslagje post je hier dan ook even hè :wink:
Sign In or Register to comment.