Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Online protest tegen rekening rijden

suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
edited February 2007 in Politiek
Protesteer ook online tegen rekeningrijden!!!

www.kmheffing.petities.nl tot 15 april

waarom protesteren:
Men wil het invoeren terwijl niet van te voren een duidelijk plan is aangegeven zoals, met hoeveel dalen de benzineprijzen en de wegenbelasting alsook wat is het bedrag dat het rekeningrijden gaat kosten.

De tarieven zullen op termijn uiteraard verhoogd worden, maar daar zwijgt men nu over

Je bent voortaan overal traceerbaar en de trajecten die je rijdt worden opgeslagen en bewaard.....Privacy?????

De belangrijkste, rekening rijden heeft geen invloed op de filedruk, het maakt autorijden alleen duurder!!!

Net zo belangrijk: wij nl ers hebben tegen rekeningrijden gestemd net zoals we tegen de EU grondwet hebben gestemd. toch gaat men ermee door.

groeten Ton

Comments

• smulsmul Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2007
    De benzine- en dieselprijzen mogen van mijn stijgen...Geen moeite mee! Maar rekeningrijden en kilometerheffing: HELP!!!

Ik woon in Rotterdam en ik rij elke week 2 keer de Randstad door op de snelwegen. (meestal buiten de spits). Zowiezo hou ik niet van achteraf de rekening gepresenteerd krijgen.
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2007
    Hey,

Ik heb het wel eens eerder gepost, wegenbelasting weg, alle andere heffingen weg en gewoon innen via de brandstof. Eerlijkst!

Dus ik ben tegen, weer een maatregel die werk biedt voor 1000 ambtenaren waar de gewone burger geen zak mee opschiet.

Tim :evil:
  • edited February 2007
    DELETED
  • TjorqueTjorque Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2007
    Dan toch maar liever een vignetje :lol: :lol: :lol: ?

Een eerlijke belasting zou inderdaad het best te regelen zijn via brandstoffen... (en dan liefst ook via milieulast van de brandstoffen!!!)
  • edited February 2007
    DELETED
  • suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2007
    @pjotter: ik ga mee
  • Martijn PPO Addict
    edited February 2007
    laat ik maar eerlijk wezen: denk niet dat ik er vrij voor neem, maar als ik vrij mag parkeren op het binnenhof met m'n bijmenger... 8) dan heb ik de rit er echt wel voor over!
Sign In or Register to comment.