Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Goldsun ZBO Foodfactory Alkmaar €0,49?

EdEd PPO Burner
edited March 2007 in Olieen
Dit las ik "ergens" :wink:

Foodfactory 8.2.07 Alkmaar 0.49 Goldsun ZBO, toch weer goedkoper geworden.

Kan iemand van hier bevestigen of de prijs klopt?

Ed :idea:

Comments

• edited February 2007
    DELETED
  • EdEd PPO Burner
    edited February 2007
    Kwakelkade 14-16,
    1823CK.

Volgens de webside.......ff bij de aanbiedingen kijken....

Tja, €0,49 voor Goldsun ZBO.....klopt dus wel...

(enne...dit had ik zelluf dus ook kunnen opzoeken :oops: ). Maar goed, doe er je voordeel mee!

Ed :idea:
  • ericzwiepericzwiep Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2007
    zijn nooit in prijs omhooggegaan toen iedereen op 49cent zat. Zitten ook in enschede. laatst mee gebeld. kunt er maar max 1 :!: doos per keer bestellen. mafkezen :evil:
  • MiglowieMiglowie Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2007
    En gewoon bestellen ipv bellen?? :) dus gewoon 90 bestellen en erheen rijden om met stalen gezicht 6 dozen op te halen :P Desnoods meerdere orders zodat je de Peus met z'n achterbumper over de straat kan laten slepen.
  • pieterbell0001pieterbell0001 PPO Addict
    edited February 2007
    vorige week nog 1000 liter gehaald daar
    tege 49 cent pl
    edited February 2007

vorige week nog 1000 liter gehaald daar
    tege 49 cent pl

En hoe dan, gewoon besteld of eerst gebeld etc?? In Enschede willen ze er absoluut niet aan.
  • pieterbell0001pieterbell0001 PPO Addict
    edited February 2007
    gewoon langs gegaan .... chef gevraagd voor 75 dozen ..... geen probleem
    3 dagen later stonden er nog 64 dozen.... alemaal megenomen

bestel altijd iets meer dan dat je kan meenemen mijn ervaring is dat ze van de bestelde partij al meteen iets in de vakken stoppen.
    edited February 2007
    Volgens de site kan je maximaal 99 bestellen, dat kan ik makkelijk meenemen. 1000 liter niet, maar dat is niet zo heel vreemd denk :P
  • suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2007
    Ik heb wel intresse maar woon er 150km vanaf. Dus als iemand in de buurt 500liter wil hamsteren voor me, kom ik ze graag ophalen, denk aan zeker 500liter.

gr Ton
  • RogerRoger PPO Addict
    edited February 2007
    Zo das wel goedkoop.
    En ik woon maar 37 kilometer vandaan :mozilla_smile:
  • suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2007
    [quote=Mercedes 200D ( W123 )]Zo das wel goedkoop.
    En ik woon maar 37 kilometer vandaan :mozilla_smile:

Gaan Gaan GAAN :lol:
  • RogerRoger PPO Addict
    edited March 2007
    Ik heb de foodfactory in Alkmaar gemaild ze houden helemaal op met bestaan ?

Dat vind ik persoonlijk erg jammer...
  • ericzwiepericzwiep Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2007
    mail je ze toch dat je hun restpartij ZBO wel wilt opkopen voor een prikkie :wink:
  • RoadRunnerRoadRunner PPO Wannabe
    edited March 2007
    Hoi jongens,

Even een reactie op de food factory, wat een ballen-tent!!!
    Ik had deze week via internet een bestelling gedaan van 90 liter Goldsun zonnebloemolie, kost inderdaad 49 cent, dus das mooi.
    Ik wilde eigenlijk liever iets van 225 liter bestellen, maar dat ging inderdaad niet, teller ging tot maximaal 99, en daarna nog een keer 99 proberen te bestellen dat gaat niet.
    Maar goed het is in Enschede niet al te ver van huis, dus ik er gisterenavond heen om het op te halen.
    Eerste balen was dat ik de auto in de parkeergarage moest zetten, kan nergens anders parkeren en het zit in een winkelcentrum.
    Daarna netjes met de uitgeprinte bestelbon waarop stond dat het na 17.00 uur afgehaald kon worden naar de balie om te vragen hoe en wat.
    Meisje belt met achter, komt een knul aan en die vraagt wat had U besteld? ik zeg 90 liter zonnebloemolie, "Jah"zegt ie, "zulke grote hoeveelheden hebben we niet in huis..."
    Ik zeg daarom heb ik het toch ook besteld??? Nee, zulke grote orders behandelen we niet, zijn veel mensen die grote hoeveelheden ZBO willen hebben...
    U mag wel het schap leegpakken natuurlijk... GRRrrrrr!!
    Ik kom niet voor 15 of 16 flesjes natuurlijk, hou die meuk dan maar...

Komt trouwens ook nog 2,50 euro handlingskosten bovenop bij elke bestelling, dus dan komt het op 51 cent per liter, plus parkeergeld van de parkeergarage....

Ik zoek nog wel even verder, kan nog een paar dagen vooruit, misschien dat iemand nog een andere tip heeft?

vriendelijke groetjes RoadRunner
  • Lord DrappoLord Drappo Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2007
    Lees het handboek voor de APO ist en bouw even verder om ?

De toekomst is APO namelijk.

:wink:
  • Ruud PPO Newbie
    edited March 2007
    Heb net gebeld.
    De drive-in van de Foodfactory is open t/m morgen, zaterdag 3 maart. Ze hebben nog maar 10 flesjes ZBO dus doe geen moeite om langs te gaan of te bestellen.
    Gaan 22 maart weer open onder andere ketennaam en prijs kan dan veranderen.....
    Zijn dan nog wel onder www.foodfactory.nl te bereiken.

Groeten, ZX 1.9 ZBO
Sign In or Register to comment.