Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Hoe meer bezoekers te trekken?

KockieKockie PPO Burner
edited March 2005 in Forum beheer
Om dit forum tot een succes te maken moeten we denk ik met z'n allen ons best doen om meer bezoekers te trekken. Hoe kunnen we dit doen?

We moeten er wel een beetje voor waken dat we niet gaan spammen op andere fora.

Misschien is het een idee om een link naar dit forum als "onderschrift" te gebruiken op de andere fora?

Iemand andere ideeen?

Comments

• solaroil PPO Newbie
    edited December 2004
    Kockie said:

Om dit forum tot een succes te maken moeten we denk ik met z'n allen ons best doen om meer bezoekers te trekken. Hoe kunnen we dit doen?

We moeten er wel een beetje voor waken dat we niet gaan spammen op andere fora.

Misschien is het een idee om een link naar dit forum als "onderschrift" te gebruiken op de andere fora?

Iemand andere ideeen?

IK denk dat je de naam van het forum moet veranderen in

PPO-experience.com

Wij willen deze naam wel op onze website gaan vermelden onder links !
    groetjes solaroil
  • edited January 2005
    Maak is een banner dan plaats ik die op mijn site.
  • mennomenno Webmaster
    edited January 2005
    Mijn vriendin is bezig met wat grafische elementjes om de site wat te 'verpersoonlijken', dus dat is in werking gezet. Zelf hoop ik binnenkort tijd vrij te kunnen maken om een eigen template / lay-out te kunnen ontwerpen.

We zijn nog wat aan het brainstormen over een leuk logo liefst iets wat nog niet op andere (Nederlandstalige) sites te zien is in 1 of andere vorm.
  • hotdog PPO Newbie
    edited January 2005
    aandacht trekken via banners op auto-sites?
    kost helaas wel geld, maar dan heb je wel wat!

voorbeeld: http://www.webads.nl/html/index.php?page=site&ln=1&site_id=1
  • edited March 2005
    plaats een (gratis) link op portals met goede omschrijvingen (bijv. 'autorijden op plantaardige olie'); meld de site aan bij www.dmoz.org in de juiste categorie; dit alles verbetert wellicht ook de vindbaarheid in zoekmachines
    succes!
Sign In or Register to comment.