Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Wat de BOVAG denkt/weet wat het nieuwe kabinet gaat doen.

suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
edited May 2007 in Politiek
Vandaag op BNR nieuwsradio gehoord:

De woordvoerder van de Bovag zegt dat de BPM op vervuilende auto's en pc hooftstraat tractors fors omhoog gaat.

ook verwacht hij dat de dieselaccyns om die reden met 10cent verhoogd wordt, hij noemde het al het dubbeltje van BOS.
Hij was het er uiteraard niet mee eens want diesels zijn zuiniger dus milieuvriendelijker zei hij.

enfin, we wachten het maar af he,

Groeten Ton

Comments

• Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2007
    suzuki said:

Hij was het er uiteraard niet mee eens want diesels zijn zuiniger dus milieuvriendelijker zei hij.

enfin, we wachten het maar af he,

Groeten Ton

Als het omhoog gaat om de reden van pc hoofdstraat bakken aan te pakken, dan snapt Bos het nog steeds niet...

Jan met de pet betaald moeilijk die zoveelste 10 cent, en die eigenaren van de pc hoofdstraat bak heeft z'n eigen tankstation (ik trouwens ook :mrgreen: ) en boeit die 10 cent niet.

Ik heb zondag nog zo'n ding gezien bij de wasstraat, een dikke audi, niet normaal, onze monteurs hebben kleinere bussen. Ik vind dat echt asociaal.

Tim
  • pieter PPO Master
    edited February 2007
    Na het kwartje van Kok (omgerekend €0.11344505) nu ook nog het dubbeltje van Bos??? mijn IBC-tje lacht me toe 8) :lol:
  • Sunnyflowerpower PPO Burner
    edited May 2007
    dat dubbeltje is inmiddels 16 cent geworden,
    en dat binnen een maand.
    tja.... dat heb je als je begroting fout uitvalt en je wordt er op aan gesproken.
    dan heb je gelukkig al je kiezers nog die je uit de brand gaan helpen en het volle begrip hebben over je de accijns verhoging op de brandstof.
    je bent per slot van rekening niet voor niets gekozen tot minister van financieen, en dat geld moet ergens vandaan komen, daardoor gaan al je kiezers ( ook je niet-kiezers) iets meer geld geven aan de brandstof.
    dus iedereen die Stoute Wouter gekozen heeft wil dit graag doen. :koe:
    het is in ieder geval nog wel minder dan binnen 1 week 20 cent omhoog voor een litertje PPO.
  • suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    edited May 2007
    Ik heb zelf het idee dat de corporate bedrijven de politiek besturen. Dit door middel van de nevenfuncties.

En aangezien bedrijven winst willen maken en elk jaar deze willen zien groeien zijn oa wij de sjaak.

gr Ton
  • smulsmul Livin' and Breathin' PPO
    edited May 2007
    Ach, ze gooien die dieselprijs maar omhoog...het zal mijn reet roesten.

Ik lach alleen maar harder wanneer ik die sukkels bij het benzinestation zie staan. Als de accijnsen nog wat meer gaan stijgen, ben ik misschien nog de enige in de ochtendspits op de A13. Wat zou dat heerlijk zijn...
  • edited May 2007
    DELETED
  • Sunnyflowerpower PPO Burner
    edited May 2007
    pjotter said:

smul said:

ben ik misschien nog de enige in de ochtendspits op de A13. Wat zou dat heerlijk zijn...

.

wie moet er dan meegenieten van je oliebollen. :lol: .
    en hoe moeten de ppo-ers de wegenbelasting dan betalen :?: :?: :?: :roll:

dat is nu juist de truc, wegenbelasting is er om het wegennet in Nederland te onderhouden, dus veel gebruikers=grotere slijtage=meer geld.
    weinig gebruikers=minder slijtage=minder geld.
    mes snijdt aan twee kantjes.
    wij hebben de ruimte, de weg slijt niet, minder kosten voor reparatie.
    klinkt logisch......... maar toch heb ik het gevoel dat ik er niets van snap.

ride like hell, the finger for SHELL :twisted:
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited May 2007
    Heren,

In 2005 (kon even geen andere bron vinden) waren er in Nederland 7,3 miljoen auto's. Laten die nou gemiddeld €30 per maand wegenbelasting betalen. Dan kom je op 219 miljoen euro voor het onderhoud van de Nederlandse wegen.

Kan je vertellen dat dit bedrag bij lange na niet genoeg is om de wegen te onderhouden. Misschien net genoeg om de mensen van RWS te betalen, dan moeten de wegen nog..... :cry:

Tim
  • TjorqueTjorque Livin' and Breathin' PPO
    edited May 2007
    Tim said:

Heren,

In 2005 (kon even geen andere bron vinden) waren er in Nederland 7,3 miljoen auto's. Laten die nou gemiddeld €30 per maand wegenbelasting betalen. Dan kom je op 219 miljoen euro voor het onderhoud van de Nederlandse wegen.

Kan je vertellen dat dit bedrag bij lange na niet genoeg is om de wegen te onderhouden. Misschien net genoeg om de mensen van RWS te betalen, dan moeten de wegen nog..... :cry:

Tim

:twisted: :twisted: wegen vignetje invoeren...???

oh ja, jullie krijgen rekeningrijden zeker?

gelukkig dat ons vignetje al weer is afgeschaft :evil:
Sign In or Register to comment.