Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

adam noord ndsm tankstation rare olie?????

pieterbell0001pieterbell0001 PPO Addict
edited February 2007 in Olieen
heeft iemand ervaring met tanken in adam noord?????
heb zelf een pasje aangevraagd en ging daar tanken. 20 liter in tank gegooid, heb sinsdien een aantal problemen dat mijn motor wel eens afslaat.

misschien moet ik het er niet meer puur in mijn tank gooien daar deze olie zwaarder is al zbo. Wat hun verkopen is nl koolzaad. Heb eergisteren een jarry can gehaald , maar vond dat het er een beetje troebel en donker uitzag.

gooi ok wel eens een stuk of 10 flessen zbo puur in mijn tank , heb dan geen enkel probleem.
misschien zit er water in die koolzaad olie???
iemand ervaringen hiermee.

Comments

• edited January 2007
    DELETED
  • Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited January 2007
    pieterbell0001: ik heb je een PBtje gestuurd.
  • browniebrownie Livin' and Breathin' PPO
    edited January 2007
    Ruud,

Als je een goede verklaring hebt, mag je hem hier ook wel posten hoor. :wink:
    edited January 2007
    Snap ik Brownie. Er worden momenteel laboratorium tests gedaan met dezelfde olie. Naar aanleiding van een paar soort gelijke opmerkingen elders. En voor je dingen op een forum zet moet je dingen zeker weten. Daarom een PBtje... :lol:
    De oliemolen in Delfzijl bijvoorbeeld heeft een half jaar plat gelegen vanwege een vochtprobleem in de olie. Wat hier speelt weet ik (nog) niet. Of de wagen of de olie? Geen idee op dit moment.
    edited January 2007
    Als aanvulling: bij een aantal leveranciers van olie raken ineens brandstof filters snel verstopt. Ook deze worden momenteel onderzocht. Ligt het aan de vervuiling of zit er teveel water in de olie?
  • NiekNiek Super Moderator
    edited January 2007
    Die commerciele jongens hebben gewoon geen geduld om de olie uit te laten zakken (toch ??)
  • edited January 2007
    DELETED
  • Chicken PowerChicken Power Banned
    edited February 2007
    edit:
    CP, dit soort reacties achterwege laten aub, ik wil de sfeer op het forum goed houden, PPO.nu is voor iedereen toegankelijk en dit soort persoonlijke aanvallen is niet bevorderlijk.

Menno
  • Chicken PowerChicken Power Banned
    edited February 2007
    Zie bovenstaand...
    Menno
    edited February 2007
    En liever geen PPOlie op het vuur...
    Menno
    edited February 2007
    Kan je gelijk in hebben Niek. Wat ook zou kunnen: als je zaden "open" opslaat kunnen ze vochtig zijn. En dat gaat natuurlijk met het persen mee.
  • edited February 2007
    DELETED
    edited February 2007
    Ik heb het idee dat je de discussie niet helemaal volgt Pjotter. Ik handel niet in olie ofzo, zoals Niek. Ik heb alleen te maken met motoren die erop moeten kunnen draaien. Probleemloos, net als bij Pieterbell. Gebruikt of niet gebruikt is niet belangrijk, wel of het aan een aantal punten voldoet.
  • edited February 2007
    DELETED
    edited February 2007
    Oké Pjotter duidelijk.
    Ik zit idd heel dicht bij het vuur. Heb er sinds november 2005 zelfs mijn beroep en hobby van gemaakt. Onder andere eerst enthousiast geraakt door dit forum :lol:
    Ben er elke dag mee bezig (net als jij :lol: )
  • edited February 2007
    DELETED
    edited February 2007
    Pieterbell: de olie is dus niet goed. Het is zojuist in Duitsland getest. Er zit teveel "stof" in. Ik heb met de eigenaar van het tankstation gesproken zodat hij hier iets aan kan doen. De bussen die er ook op reden zijn met directe ingang op diesel gezet. De olie wordt daar momenteel uit de opslagtanks gepompt.
Sign In or Register to comment.