Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Ombouwsessies plannen?

Ruud S Livin' and Breathin' PPO
edited January 2007 in Bedrijfspresentaties
Geachte PPO’ers,

Zouden jullie op de volgende gedachte kronkel willen reageren? Alvast mijn dank.
Ik volg de PPO wereld het laatste jaar dagelijks. En ik spreek nog wel eens een Elsbett Dealer. Eén van hen is sinds kort zelfs gecertificeerd om diesel monteurs (personenwagens) in Nederland op te leiden. Graag een reactie op de volgende gedachte:

De Dealer organiseert centraal in Nederland een ombouwsessie. Kopers van een Elsbett set die hem zelf willen inbouwen krijgen dan begeleiding van één of twee Dealers. Instructies en voorbereidingen voorafgaand aan de ombouw. Op de dag(en) van ombouw persoonlijke begeleiding in de garage van de Dealer. En de periode na de ombouw vanzelfsprekend nazorg en wat daarbij hoort. Catering is aanwezig. Omdat er meerdere wagens tegelijkertijd omgebouwd worden, dient zelf gereedschap meegenomen te worden. Omdat er minder garage uren nodig zijn bij zo’n ombouw kunnen de kosten daarvan ook flink terug gebracht worden. Per voertuig moet dat kunnen lukken voor een bedrag tussen de honderdvijfentwintig en honderdvijftig euro, inclusief koffie, thee ed en gebruik klein materiaal.

Comments

• Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited January 2007
    Ruud,

Ik vind dit een goed initiatief. Zo trek je minder bedeelde technici en twijfelaars over de streep. Als groentje verspeel je toch wel €125-150 aan verkeerde onderdelen, foutjes in de ombouw etc. Tenminste, dat is mijn ervaring.

Zelf de lol van inbouwen en toch profi begeleiding.

Succes!
    Tim
  • Martijn PPO Addict
    edited January 2007
    heel mooi project! gaat dit ook onder "officiele" ombouw vallen wat betreft eventuele accijns vrijstelling en garantie?
  • NiekNiek Super Moderator
    edited January 2007
    Ruud,
    Mooi initiatief. Als testgroep zou je kunnen proberen alle 1 tank rijders van PPO.NU te benaderen voor een ombouw. Ook makkelijke toegang tot brandstof zal m.i. wel wat mensen over de streep kunnen trekken.
    Doe ik er een praatje APO bij.
    Niek
  • Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited January 2007
    Martijn: bij privé gebruik geldt altijd twee jaar garantie. Accijnsvrijstelling is in een aantal gevallen mogelijk. En met een nieuw kabinet misschien... :lol:
    Niek: een praatje APO is ook een goed idee. Ik had je nog een privé email gestuurd ivm strandtenthouders.
Sign In or Register to comment.