Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

CITROËN XM Break (Y4) 2.5 TDI met motorblok DK5ATE

ericzwiepericzwiep Livin' and Breathin' PPO
edited December 2006 in Citroën/Peugeot
Hi,
mijn broer heeft zijn renault express ingeruild voor een CITROËN XM Break (Y4) 2.5 TDI met motorblok DK5ATE dat ook in de PEUGEOT 605 (6B) 2.5 Turbo Diesel zit.
Indien iemand al links weet binnen of buiten het forum over ombouw etc weet, just shoot!
Gelukkig zit er een Bosch pomp in :D, het blok zelf is wat zeldzamer kennelijk maar der zit verrekte weinig inbouw ruimte in :(

groeten eric

Comments

• Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited December 2006
    Just shoot: kan op ééntank systeem volgens mijn boekje.
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited December 2006
    Eric,

kan op ééntank systeem volgens mijn boekje.

Dan dus ook 2-tank!

Tim
  • RubenbxRubenbx PPO Addict
    edited December 2006
    Oppassen zou ik zeggen.
    Het is idd een Bosch pomp maar een electronisch geregelde.
    Ik heb horen zeggen dat deze op CAV pompen trekken maar of het waar is weet ik niet!!!
    Iig vraag het eens aan Nero, die weet er alles van!

Ben benieuwd naar het resultaat!
  • ericzwiepericzwiep Livin' and Breathin' PPO
    edited December 2006
    kzal er eens een foto van maken met de kerst!
    @ ruud, 1 tank als in geschikt om hem op basis van 1 tank systeem direct op 100% PPO te laten rijden? Vraag me nog steeds af hoe elsbett het brandstofpomp probleem wilt omzeilen dan :shock:
  • Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited December 2006
    Ericzwiep: Er kan met koude motor (en olie) gewoon direct gestart worden. Verstuivers worden ook aangepast. Als de overheid wil ombouwen hebben ze graag dit systeem omdat meerdere chauffeurs vaak in dezelfde auto rijden. Gemeente Maastricht laat momenteel een aantal Koks Bucher veegmachines op dit systeem zetten.
Sign In or Register to comment.