Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Quote van de week

pieter PPO Master
edited June 2013 in De Koffiehoek
De koffie hoek is gelukkig bedoeld voor wat slap geouwehoer maar er komen zo nu en dan toch ook staaltjes van origineel denken langs op het forum.
Ik vind dat deze wel een plaatsje verdienen in een speciale Topic.
Mijn eerste keus is de regel van Pjotter:

"Dan komt er vast wel Max Havelaar PPO"
«1

Comments

• RaafRaaf Modding Member
    edited November 2006
    pjotter said:

is bewezen ,dat de beste ideen en zaken geboren/gedaan worden in de kroeg en koffiebar , onder genot van een bakkie leut. 8) :wink:

'Tis te hopen dat er uit de automaat betere koffie komt dan wat ik maak he mijnheer Pieter :wink:
  • Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited November 2006
    Heb de uitdrukking van Pjotter niet gezien, maar weet dat hier al sinds dit voorjaar over gesproken wordt :lol:
  • smulsmul Livin' and Breathin' PPO
    edited November 2006
    haha volgende keer iemand anders koffie-preases?
    edited November 2006
    Zeg ik ook niet Pjotter. Er is een bedrijf mee bezig :lol:
  • pieter PPO Master
    edited November 2006
    Je moet er niet voor gaan rijden maar er achter blijven rijden om te kijken waar ze naar toe gaan, wie weet waar we het kunnen halen.
    edited November 2006
    Pieter, deze brengt olie rond in Zuid Nederland. Heb in deze omgebouwde wagen gereden.

image
    edited November 2006
    @ Ruud

Komt die elke keer uit Duitsland met olie?
    edited November 2006
    Smul: Die persen zelf in Limburg. Paar miljoen liter (3,7) per jaar. Net zoveel als in Delfzijl. Leveren momenteel provincies, gemeentes, transporteurs, taxi en andere bedrijven.
    Er zijn twee andere "Duitse" bedrijven die dagelijks met meerdere tankwagens (van 30000 liter) in Nederland leveren.
  • pieter PPO Master
    edited November 2006
    Ruud, ik voel me als een kind en jij bent het die mij een ijsje voor houdt.
    Maar degene die er aan likt ben jij ook :cry:
    edited November 2006
    pieter said:

Ruud, ik voel me als een kind en jij bent het die mij een ijsje voor houdt.
    Maar degene die er aan likt ben jij ook :cry:

Goh wat kijken de ogen van je avatar me nu aan... :lol:
  • browniebrownie Livin' and Breathin' PPO
    edited November 2006
    pjotter said:

en met kerst buiten steengrillen 8)

Doen jullie dat nog steeds op een hunebed, zoals De bende van Baflo Bill beweerd? :wink:
  • pieter PPO Master
    edited November 2006
    brownie said:

pjotter said:

Doen jullie dat nog steeds op een hunebed, zoals De bende van Baflo Bill beweerd? :wink:
    Ja, maar we kijken wel uit met onze fiets :lol:
  • browniebrownie Livin' and Breathin' PPO
    edited November 2006
    pieter said:

brownie said:

pjotter said:

Ja, maar we kijken wel uit met onze fiets :lol:
    Zet hem niet tegen de stien, dan wordt hij hiet he. :lol:
  • EdEd PPO Burner
    edited February 2007
    Alle Islamieten ineens in het donker zeker :roll: :roll:

Ed :idea:
  • edited November 2007
    DELETED
  • mennomenno Webmaster
    edited November 2007
    Het is misschien wel leuk om alleen 'echte' quotes te plaatsen in dit draadje, en daar ook verder geen commentaar op te leveren. Doen ze op een MTB forum waar ik al een tijdje meelees ook, en dat is véél beter :-).

Dus: alleen dingen quoten die op het forum spontaan gezegd zijn, geen 'quotes' gaan verzinnen en geen commentaar leveren op de quotes. Jezelf quoten is ook 'not-done'.

Op deze manier krijg je een zeer leesbare verzameling!

(voor de mtb liefhebber: linkje )
  • Chicken PowerChicken Power Banned
    edited January 2008

maar hier in Nederland wordt er ergens wel weer een geelgerande, langstaartige, zachtboerende reutelkikker gevonden door een horde mislukte boomknuffelaars en alles ligt weer op de schop.

Schitterend!

Alleen is mijn ervaring dat er juist dan geen schop meer aangeraakt mag worden. :D

Groet, Cp
    edited May 2008
    [QUOTE=Tim;32990]
    Geef insecten dan ook wat meer waardigheid en stop rijden op vliegendode snelheid. Een vlieg heeft ook een zenuwstelsel, die voelt ook pijn als hij met 120km/w z'n achterwerk door z'n hoofd voelt komen :mrgreen:

hahahaha
  • penapena Livin' and Breathin' PPO
    edited May 2008
    Vind deze wel leuk :)

[QUOTE=wodan;33341]Of met een motor rijden met een lager rendement, eentje die meer warmte geeft ;)

Herman
    300SD
  • wodanwodan Super Moderator
    edited May 2008
    Bovenstaande is een doordenkertje he ;)

Deze vind ik ook leuk:
    ingmar said:

Ook een lekkere spreuk in dit verband (niet van mezelf).

Toen pissen plassen genoemd moest worden is het gezeik pas echt begonnen.

• Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited May 2008
    In die Ferien gehört von ein Ausgebildete Schlosser:

Was ist das wichtigste am Schweißen?

Das W !

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

(Wird nicht nachsychronisiert) :mozilla_tongue:
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited May 2008
    Heb deze ergens een keer gelezen, heeft wel een beetje betrekking op waar wij mee bezig zijn.

"Zegt de ene ambtenaar tegen de andere ambtenaar:

Is dit beleid of is hier over nagedacht."

Groeten,

Easy rider.
    edited May 2008
    [QUOTE=Miglowie;34138]En over die filterisolatie: Kwam op als poepen toen ik m'n handen stond te branden bij het verwisselen van het filter.

Heel visueel voor te stellen.
    edited May 2008
    Visueel voorstellen? :x Laat die deur met dat hartje maar dicht.

Ik stelde het mij juist aromatisch voor; dus doe mij de geur van zojuist verstookte PPO maar ;)
    edited May 2008
    [QUOTE=Man@work;34177]Visueel voorstellen? :x Laat die deur met dat hartje maar dicht.

Hoezo laat die deur maar dicht? Heb jij daar nog een deur dan? :lol:
    edited May 2008
    [quote=smul;34180]Hoezo laat die deur maar dicht? Heb jij daar nog een deur dan? :lol:
    Tuurlijk, mijn achterste haalt het echt niet in het "grootste mannenblad van nederland" dus dat belabberde uitzicht doe ik niemand aan. ;)

Ik begrijp uit jouw vraag dat jij ongegeneerd en onverhuld op een boomstam boven een mestvaalt gaat zitten...:mad::mad::mad::mad: :shock:
    edited May 2008
    [QUOTE=Man@work;34184]op een boomstam boven een mestvaalt gaat zitten

Die hebben we hier in de Randstad niet ;-)
    edited May 2008
    OK dan op een brug boven het grootste open riool van Europa :D
    edited May 2008
    Klopt....

Alleen ging ik voor het grootste vrouwenblad van zwitserland, in tegenstelling tot jou ;-)
    edited May 2008
    [quote=smul;34188]Alleen ging ik voor het grootste vrouwenblad van zwitserland
    Heet dat blad niet Burda? :D
    edited May 2008
    [QUOTE=Man@work;34189]Heet dat blad niet Burda? :D

Klopt,

Ooit is er een flinke vertaalfout gemaakt.

Typ maar eens "naaien" in: Vertalen .nu : De vertaalsite voor gratis vertalen van o.a. Nederlands, Engels, Spaans, Duits, Portugees, Frans en meer.

De zwitserse versie verschilt dus enigszins met de nederlandse versie. "Mag ik de maat opnemen?" en "Wanneer is het klaar?" kregen spontaan een andere betekenis.
  • NiekNiek Super Moderator
    edited May 2008
    Motto van Pjotter "wie niet steelt of erft- moet APO blijven rijden tot ie sterft" Dit is nou een echte levenswijsheid.
    Niek
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited May 2008
    Oh yes, I like
  • FaceFace PPO Burner
    edited June 2008
    Beste mensen,

ogenschijnlijk geheel onopgemerkt, diep verborgen in de krochten van dit mooie forum, werd -wat mij betreft- de quote van de week geponeerd:

"... een van de voordelen van een boer te zijn is dat je niet geacht wordt de spelling van de nederlandse taal te beheersen."

Ik zou daarom ookjan willen nomineren voor de TROS-opsteker van de Week (voor wie 'm nog kent).
    edited June 2008
    Sorry Face,

Ik ben het niet met je eens. Die "opsteker van de week" heeft een te laag nivo wat bij ookjan niet boven de schoenzeel komt.
    Het gaat hier op het forum niet om de perfecte spelling maar om de boodschap.
    M.a.w. het gaat ook hier niet om de vorm maar om de inhoud.
    edited June 2008
    Het enige goede wat de TROS ooit gemaakt heeft zijn de trostomaten ;)
    edited June 2008
    [QUOTE=Raaf;34933]Het enige goede wat de TROS ooit gemaakt heeft zijn de trostomaten ;)

We have a new quote of the week!
    edited June 2008
    Ha,

Doe mij de troslim maar.

Tim
  • FaceFace PPO Burner
    edited June 2008
    Het is duidelijk dat de smaken verschillen... en gelukkig maar. Ik ben i.i.g. officieel fan van ookjan..! Trouwens, ik zag hier ergens "Power vom Bauer" op de achterruit van een forummer geplakt. Dat lijkt me duidelijk genoeg (voor de goede verstaander dan nog altijd!)
    edited June 2008
    [QUOTE=Raaf;34933]Het enige goede wat de TROS ooit gemaakt heeft zijn de trostomaten ;)

Die Raaf!

Zeker ooit nog het idee gehad in een ver verleden ooit nog eens lid van die club (of de Troskompas) geweest te zijn?

Groet, Cp
    edited June 2008
    Nee niet echt.
    Vind dit een betere keuze, ben er ook lid van geworden
    Word Lid: LLiNK. Voor een betere wereld. Juist Nu
    edited June 2008
    Was een grapje, je kunt geen lid worden van de Tros.

Het is namelijk geen vereniging, maar een stichting. :mrgreen:

Groet, Cp
    edited June 2008
    Volgens Wikipedia :
    "Sinds een aantal jaren hebben alle omroepen met leden de vereniging als rechtsvorm. De TROS, ooit begonnen als omroepstichting, is dus nu een vereniging."
    TROS - Wikipedia
    edited June 2008
    Ha,

Je kan beter helemaal nergens lid van worden, tenminste, ik zie niet hoe lid worden van een omroep zal bijdragen aan een beter milieu.

Ik zou het liefst de TV eruit gooien, maar ik ben niet alleen.....

Tim
    edited June 2008
    Niet van dit forum, maar ik vind hem prachtig! Er staan wel wat aparte uitspraken in het stukje zelf, zoals het verbruik van de Lupo em dergelijke, maar het gaat mij om de reactie.

[quote=" "]Parkeerpolitie doodt bomen voor 'milieu'

De gemeente Amsterdam zet haar beste beentje voor. Uit naam van een beter milieu opende GroenLinks stadsdeelbestuurder Paulus de Wilt (foto) deze week een splinternieuw project genaamd 'Betalen met je kenteken'. Je tikt je kenteken in bij een betaalpaal, en de parkeerdienst kan vervolgens checken of je ook daadwerkelijk hebt betaald. Deze controle voeren ze niet langer te voet uit, maar ze rijden stapvoets langs alle parkeerplaatsen in Slotervaart met een speciaal aangepaste auto. Om een goed beeld te geven; vanuit de auto gezien ziet dat er zo uit. Deze controles verrichten ze met deze Volkswagen Lupo. En volgens de RDW en dit zijn de milieustatistieken van het autootje. Zoals u ziet heeft deze Lupo een energielabel E van Extreem Vervuilend. Dit liev ogende autootje is in werkelijkheid een bomenkiller met een co2-uitstoot van maar liefst 173 g/km. Ter vergelijking, een BMW 520d (volgens GroenLinks types een 'asobak') heeft een uitstoot van slechts 136 g/km. Met deze terreurLupo rijdt de parkeerpolitie - uit naam van het milieu - de godganse dag rondjes door de stad. Jaarlijks gaat dit dus om tonnen en tonnen extra co2 om over het fijnstof nog maar te zwijgen. Daar komt nog bij dat ze niet gewoon lekker doorrijden, zodat de motor (rond de 60-90 km/u) het minst vervuilend draait. Nee, ze rijden semi-stationair, stoppend en stilstaand door de stad. In de praktijk verviervoudigt de uitstoot. Goed, terug naar Paulus de Wilt en zijn milieuterreur. Leest u vooral deze quote even: (mirror) Over zeven jaar moet het stadsdeel CO2 neutraal zijn. Dat is de enige concrete toezegging die ik gedaan heb bij mijn benoeming door de raad. Goed Paulus, wat ben je dan? Dan ben je een enorme mislukkeling, prutser, schoonprater, hypocritucus, loser.

GeenStijl : Parkeerpolitie doodt bomen voor 'milieu'

Reactie:
    Tsja, een GroenLinks wethouder, een man met oorbellen.

Hoe kan iemand die al twijfelt over z'n eigen geslacht, iets zeker weten over de invloed van CO2.
  • pjotterpjotter Banned
    edited June 2008
    [quote=Dappere Douwe;36476]zolang ik nog geen ibc en aanhangwagentje heb.
    Succes,
    Douwe.

met de nadruk op aanhangwagen : (TJE)+ IBC ( 1000 L) :?::mozilla_wink:

verdere comentaar /aanvulling niet nodig denk ik:)
  • NiekNiek Super Moderator
    edited July 2008
    Toyoloog is iets nieuws tegengekomen:
    "Ow en er lag een RVS cassesoriering onderin het carter. Lijkt me daar ook niet thuis te horen"

Ik vondt het wel een mooie. Wat je al niet in je carterpan kan vinden.
    Niek
    edited July 2008
    Door Nero: Vale Zucht (ipv valse lucht)
  • ericzwiepericzwiep Livin' and Breathin' PPO
    edited October 2008
    kennis over PPO kan je hier genoeg vergaren maar wijsheid over PPO krijg je alleen maar door PPO te doen. :p

zo, nu staat hij in het juiste topic. thanks voor het hervinden Pjotter.
    edited November 2008
    [QUOTE=smul;36004]
    Zeeuws-Vlaanderen hoort zeker niet bij Vlaanderen, daarvoor is er teveel regelneverij en zijn de biertjes te klein...

Geschreven door een Belg op een NL-forum. Niet van dit forum, maar ik vind hem prachtig!
Sign In or Register to comment.