Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Amsterdam pakt het fors aan

pieter PPO Master
edited November 2006 in Politiek
Hoorde vandaag op de radio dat Amsterdam in de persoon van Marijke Vos (wethouder milieuzaken) het luchtvervuilingsprobleem en de fijnstofuitstoot fors wil aanpakken.
Ze hebben een groot bedrag klaarliggen om hun eigen wagenpark schoner te maken (hoe werd niet gezegd) er werd expliciet gezegd, door Marijke Vos, dat het beleid gericht zou worden het autoverkeer schoner te maken en de bevolking te stimuleren schoner te gaan rijden ( en wat doen PPO-ers?????!!!!!)
Hier lijkt mij een taak voor Ruud S weggelegd gezien zijn politieke kontakten ( of vergis ik me Ruud, even lobby-en lijkt mij) , als we toch een ingang bij de politiek willen vinden is een waterdrager als Amsterdam toch niet slecht. En mischien is dat wel de weg die gevolgd moet worden om de landelijke politiek te overtuigen.
We kunnen eerst landje-pik spelen om vervolgen heel Nederland te veroveren.
Ruud zadel je paard en er op af zou ik zeggen.
Groeten Pieter

Comments

• Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited November 2006
    Ik stap net van mijn paard af Pieter :lol: Maanden geleden was er al een eerste vergadering. Met iedereen die hiermee te maken heeft. Daar was ik dus ook bij. Hebben voor dat project al twee PPO ombouwpunten gevonden. Was nog een hele klus om ze uit te leggen dat biodiesel en PPO iets anders is. Wordt vervolgt.
  • ericzwiepericzwiep Livin' and Breathin' PPO
    edited November 2006
    [quote=Ruud S]Was nog een hele klus om ze uit te leggen dat biodiesel en PPO iets anders is.

Politiek :roll: lullen over zaken, Ja. lullen met kennis van zaken, Nee :wink:
Sign In or Register to comment.