Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Aanmelden op PPO.nu

mennomenno Webmaster
edited October 2006 in Inleiding PPO
Omdat er de laatste tijd veel overlast van spam is heb ik het forum zo ingesteld dat ik toestemming moet geven voor aanmelding op het forum. Dezelfde procedure als normaal, alleen verloopt het proces niet automagisch maar kijk ik er even naar. Op die manier hoop ik de overlast van spammers te beperken.
Het nadeel van deze methode is wel dat ik niet 24/7 achter de pc zit, dus het registratiemailtje kan iets langer op zich laten wachten. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben.

Nog even een tip voor de nieuwe aanmelders: er zijn veel registraties mislukt omdat mensen een verkeerd e-mail adres opgeven of vergeten de registratie op het forum te bevestigen middels de link in het bevestigingsmailtje. Let dus goed op dat met het intypen van het mailadres geen fouten worden gemaakt.

Een aantal voorbeelden die ik gezien heb zijn: en zo zijn er nog een paar.
Sign In or Register to comment.