Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Supermarktprijzen

123457»

Comments

• ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2011
    Hamsteren dan! let wel voor de auto...jee Ton dat gooi je toch niet over je salade kerel..:-)
  • suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2011
    Geen voedsel verstoken stelletje paupers!!!!!!!!!!!!!!!
    edited September 2011
    Nee tuurlijk niet..heb net weer 500 liter apo bij riessie opgehaald..dus de dikke dame kan weer doorgesmeerd worden de komende drie maanden ;-)
  • CaddyEdCaddyEd Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2011
    [QUOTE=ingmar;62097]heb net weer 500 liter apo bij riessie opgehaald..
    Riessie zal wel blij zijn, kan hij weer normaal zijn kelder in.
    edited September 2011
    Stond al buiten toen ik kwam, maar kan me een voorstelling maken hoe de kelderbox eruit gezien moest hebben met 50 jerrycans erin :p
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2011
    [QUOTE=ingmar;62093]...jee Ton dat gooi je toch niet over je salade kerel..:-) Nee, niet die genenitsch gemodificeerde soja troep van € 1,05. Dat laat ik gewoon staan.

Wij maken onze slalade af met een zelfgemaakte dressing met een scheutje koolzaadolie er in. :D

@ suzuki; wij rijden 'szomers op GPO. Ik keek enkel naar de prijs van die geodkope olie.
  • ericzwiepericzwiep Livin' and Breathin' PPO
    Koolzaad bij de lidl en aldi in zuidduitsland stond op 99 cent...kon het niet laten en ff wat flessen meegenomen.
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    Twee weken geleden in Meppen in de supermarkt ook een prijs gezien van rond de euro voor een liter KZO.
    Bij een minimum consumptie van 50 liter per week wil ik echt niet "aan de fles"
Sign In or Register to comment.