Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Hoe plaats ik een afbeelding in mijn bericht?

browniebrownie Livin' and Breathin' PPO
edited June 2009 in Forum beheer
Een afbeelding plaats je zo: Eerst zet je je foto's op je eigen site of een gratis fotosite zoals b.v. www.photobucket.com. Dan rechtsklik je op de foto en kies "copy image location". Dan plak je de image location in je bericht (rechts klikken en "plakken"of "paste" kiezen) en zet het tussen en , zonder spaties. Afbeeldingen uploaden direct naar het forum gaat niet.
Plaats liever geen mega-grote foto's op het forum! Photobucket maakt het formaat automatisch acceptabel. Bovendien staat de image location onder de foto tussen en . Alleen die regel kopieren geeft dus automatisch je foto in je bericht.

Comments

• MiglowieMiglowie Livin' and Breathin' PPO
    edited October 2006
    Als ik daar even aan toe mag voegen, ik plaats ze door hieronder bij imageschack te bladeren naar de foto, dan host it! klikken en dan de eerste link voor fora te kopieren en plakken.

Ik las van Drappo de reactie op pjotter en snap niks van zijn username/password probleem, ik klik en hij doet t. Op 3 pc's en onder 3 verschillende besturingssystemen.
  • BurnIt PPO Master
    edited October 2006
    Ik gebruik ook de functie van het forum zelf en het werkt prima.
  • edited November 2006
    DELETED
  • browniebrownie Livin' and Breathin' PPO
    edited November 2006
    Je hebt ook www.mijnalbum.nl
  • jochem PPO Wannabe
    edited September 2007
    ik krijg het ook nog niet voor elkaar,
    kan de totale uitleg misschien in het nl??
    werkend vanaf www.mijnalbum.nl???
    daar krijg ik ze wel op, maar verder... :( :oops:
  • H200 PPO Burner
    edited September 2007
    je plaatst de foto's die je op het forum wil zetten eerst op mijn album.nl als dit gelukt is klik je de foto aan die je wilt plaatsen op dit forum dan klik je "link naar deze foto" aan daarna copieeren. nu ga je terug naar je verhaal voor het forum en klik je:paste en het is klaar.
    dit alles gaat wat gemakkelijker als je twee schermen opent, een voor mijn album.nl en een voor dit forum.
    mvg. h200
  • ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2009
    Hallo,

Bij mij werkt de "forum functie" niet meer heb ik gemerkt ?????
  • DrivertjeDrivertje PPO Master
    edited June 2009
    Ik heb alle uitleg uitgeprobeerd, maar het knikken lukt wel, maar plakken ho maar.
    Waarom kan de een dit nu wel en de ander niet?
    Drivertje
  • NiekNiek Super Moderator
    edited June 2009
    Je moet ook niet knikken en ook niet plakken, alleen maar linken !!
    edited June 2009
    nou dat moet je dan nog maar eens life laten zien, maar nog een keer geprobeerd, maar nada!
  • pjotterpjotter Banned
    edited June 2009
    photobucket lukte mij zelfs Drivertje.

mijn albumis is een drama om up te loaden.
    die gebruik ik dus niet meer.

je hebt een pb.
    edited June 2009
    image
    ergens was de vraag hoe ziet je thuis tap er uit, nu weten somige wel dat het er bij mij niet uit zal zien als op de foto, maar ik heb wel een thuistap gemaakt, voor wie krap behuisd is.
    Probeer nu dus op het werkt, die foto plaatsen, lukt het dan is het met dank aan die gasrijder :-) sorry hoor het is sterker dan me zelf, kan het gewoon niet laten. haha
    edited June 2009
    [QUOTE=Drivertje;49527]image
    ergens was de vraag hoe ziet je thuis tap er uit, nu weten somige wel dat het er bij mij niet uit zal zien als op de foto, maar ik heb wel een thuistap gemaakt, voor wie krap behuisd is.
    Probeer nu dus op het werkt, die foto plaatsen, lukt het dan is het met dank aan die gasrijder :-) sorry hoor het is sterker dan me zelf, kan het gewoon niet laten. haha

Oeps nu nog kleiener zien te krijgen.
  • pjotterpjotter Banned
    edited June 2009
    [quote=Drivertje;49527]dank aan die gasrijder :-)

overloper,desateur bedoel je:cool:

was appeltje/eitje of nie dan.
    formaat zou iets kleiner kunnen,maar ik vind t niet storend.
  • CaddyEdCaddyEd Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2009
    Drivertje, hiermee kan je eenvoudig de foto's verkleinen: http://www.easyresize.nl
Sign In or Register to comment.